Proppen in Salou

Hoi, ik ben Astrid, ik heb een baan aangeboden gekregen als propper in Salau bij een discotheek. Ik ben 17 jaar. Wie heeft ervaring met proppen.Is het bijv. veilig? ( willen mijn ouders uiteraard graag weten)

ligt eraan hoe sterk je zelf in je schoenen staat

Hello peepz, ik ben aangenomen bij mpt entertainment, een bedrijf dat party’s organiseert in lloret en salou.
Heeft er iemand ervaring bij dit bedrijf of kan iemand mij meer vertellen over dit bedrijf want ik vertrouw het niet helemaal,
een aantal dingen kloppen niet helemaal

Trap hier niet in! MPT is niks! Het klinkt leuker dan dat het is. Je betaalt voor een smerig appartement veelte veel geld per week. Aangezien je met 9 mensen in een 6 persoons appartement slaapt wat naar een vuilnisbelt stinkt maken ze het leuker voor je dan het is. Je verdient veel minder dan ze zeggen. In principe kunnen zij zelf alle kaartjes verkopen maar het probleem is dat ze mensen nodig hebben voor achter de bar op t feest. JIJ gaat daar werken voor niks achter de bar. Je moet je eten betalen je appartement en voor je t weet ben je meer geld kwijt dan dat je verdient. Je kunt beter lekker gaan proppen bij een discotheek dan krijg je een appartement erbij een lekker betaalt per dag. Je weet dan waar je aan toe bent!

<!-- / message –>

Fardauplantenga ik zou maar even kijken uit welk jaar dat bericht komt.Dit persoon is momenteel allang getrouwd en heeft 3 kinderen

Hallo, Ik wil graag proppen in Spanje, maar weet nog niet precies hoe en wat.

Wie kan mij tips enzo geven ?

Laat het me weten, alvast bedankt !

ik zou lekker bij een discotheek gaan werken of een restaurantje. Zoek een internet site van de tent waar je eventueel zou willen werken en die gewoon een mailtje sturen. Discotheken zijn het betrouwbaarst. Ook posten discotheken zelf over werk maar let goed op wat het is en of het wel betrouwbaar is. Voor je het weet word je belazerd.

ik snap de verwarring!Toen ik zelf solliciteerde bij mpt een aantal jaren geleden wist ook niet zeker of het wel betrouwbaar was!Inmiddels werk ik er een aantal jaren en ben ik teamleider gewordern. Juist omdat je vaak verhalen hoort van mensen die belazerd zijn etc. doen wij nu het selecteren van personeel via castingdagen:nod:! Dan kun je zelf zien dat alles goed zit!

Verder is dit werk alleen geschikt voor je als je echt gemotiveerd bent en een vlotte babbel hebt. Als dat het geval is verdien je 3 keer zoveel als een propper (die werkt ook nog eens snachts, wij niet).
Maar als je komt om lekker te feesten moet je idd niet bij ons solliciteren. Je staat 1 keer in de week op (de helft van) het feest wat je verkoopt achter de bar…no problemo als je goed verdiend hebt!En sommige vd appartementen zijn idd ranzig…maar dat komt door de partysellers zelf…houden niet zo van schoonmaken:hihi:
En dat je het bij discotheken beter zou hebben klopt niet…afgelopen zomer zijn er in salou meerdere ontevreden proppers van discotheken uiteindelijk voor mpt gaan werken.

We hebben een aantal partysellers die al jaren voor ons werken:
Daar kun je ook altijd contact mee opnemen als je nog vragen hebt:

of met mij:
http://chrisrigaud.hyves.net/

Hai,

Heeft er iemand ervaring in het proppen VOOR HET ASTRIX CAFE ?

Die zit toch in Llorett en is toch van een Nederlandse eigenaar?

Wie kan mij hier meer over vertellen ?

Verder vroeg ik me af wat leuker is Salou of Llorett of Blanes ?

Dankjewel,

hoi ik ben stefan

en ik heb ook werk ervaring bij mpt.
mijn ervaring was ook heel erg slecht.
en ik ben dan ook na 2 weken weer naar huis gegaan.
in plaats van de geplande 2-3 maanden. er zaten veel meer kosten aan geplakt dan in eerste instantie duidelijk gemaakt. maar goed dan zit je er al he dus dan betaal je het maar. verder moet je met een aardig zakcentje beginnen want je begint pre-seizoen en dan zijn er haast nog geen nederlanders en veel sellers dus het verdient in het begin echt niet goed aangezien de leiders zelf ook nog flink mee sellen. en jij het nog moet leren. je staat inderdaad ook op die feesten achter de bar onbetaald en dat is flink aanpoten. (ik vond dit trouwens wel het leukste van het werk, maar dat is niet voor iedereen). alleen was het erg jammer dat je een hele week mensen echte drank aan het verkopen was en als enige feest in salou champagne, en als ze dan op het feest komen is er alleen wodka met mooie kleurstofjes, en geen champagne. verder had ik gewoon me vaste kosten in nederland dus kon ik niet langer wachten op geld en moest ik er voor kiezen weer naar huis te gaan.

eenmaal terug in nederland kreeg ik na 1 week (dus 3 weken werk) te horen dat er nog maar 4 mensen aan het werk waren van mijn ploeg van 11 en de rest een andere baan hadden of naar huis waren.

dus pas op met wat je doet.
gr. stefan

haai
ik wil ook proppen…
hebben jullie tips of sites adressen??
moet ik het via MPT doen of gewoon via een discotheek?
ik zou graag weer in salou willen zitten ik was er vorig jaar op vakantie en dat was gewoon top!

ik hoop snel op advies

stefan alles goed met je jongen?lang niet gesproken…vroeg me nog af hoe het met je gegaan was.

Jongens ik ben vorig jaar tegelijk begonnen met stefan voor mpt in salou en ben 2 maanden gebleven. Heb het naar mijn zin gehad en heb ook nog eens veel geld verdiend (helaas daar ook veel uitgegeven haha). Ik vind zelf de werktijden zwaar chill, omdat je niet s’ nachts op straat staat met je flyers. Ook heb ik meer verdiend in vergelijking tot andere proppers.

De partys zijn goed te doen, voornamelijk de miss wet t-shirt contest :wink:
Ik moest elke woensdag 2 uur achter de bar staan, maar dat vond ik leuk om te doen en zit inbegrepen bij de 5 euro per persoon die jij verkoopt. Het klopt wat stefan zegt dat het rustig was in salou de eerste week. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt zo rustig. Maar mpt probeerde dat ook te compensere door bonussen uit te reiken en de koelkast te vullen enzo. Die week erna brak het hoogseizoen aan en was het big business op het strand. Veel grote groepen nederlanders die zeker een onbeperkt zuipen feestje willen meepakken…KASSA!
ik ben dus wel weer van de partij dit jaar!Hoop wel dat er dit jaar proppers komen die schoonmaken want app. was echt vies idd.

voor mensen die fotos willen checken van vorig seizoen ik heb er wat op mn hyves staan: http://junior1901.hyves.nl/

mzzl jelle[URL=“http://junior1901.hyves.nl/”]

Halloa

Ik ben uitgenodigd voor de castingdag vlogende week maandag van mpt in rdam…whoeehoe…
Ze zijn nog best streng want mijn vriendin is niet uitgenodigd :frowning:
Ik heb contact gehad met 2 proppers van snoepys en 1 van de skihut (ja ja via hyves vind je iedereen haah) die in spanje waren en zijn gaan proppen voor mpt, hebben hun andere baantje dus opgezegd) omdat ze dat relaxter vonden. Van hun heb ik dus wel goede verhalen gehoord, daarom ga ik het maar eens uitchecken die castingdag!!!
Laat mijn ervaringen nog weten…ben reuze benieuwd…meisje wat ik aan de telefoon heb gesproken klonk betrouwbaar en legde uit dat er idd mensen zijn voor wie dit werk niks is omdat ze niet goed kunnen verkopen. Maar dat er ook proppers zijn die al jaren voor hun werken. Anyway ik ga maar als een gek rond solliciteren want ik wil echt zekerrrrrrr naar het zonnnetje toe!

Gr Liezzie

ach dit forum is ook niet meer te vertrouwen. MPT medewerkers maken hier leuk verschillende accounts aan om te laten zien hoe leuk het wel niet is. Ik ben benieuwd wie de volgende is die iets positiefs gaat zeggen erover. Ja ik kan ook net doen alsof ik 10 mensen tegelijk ben die MPT kapot wil maken. Leuk geprobeerd allemaal en Ilona…of moet ik Kris zeggen met een K? Ga dit jaar maar lekker weer voor MPT werken. Van mij zul je niks meer horen op dit forum;) My work is done here.

nou withmynikeson jij weet heel goed wie ik ben, sliep in hetzelfde appartement als jou dus dat van die verschillende accounts slaat nergens op. Ik heb wel het hele seizoen vol gemaakt en kom dan ook dit jaar weerrrr terug…daarnaast weet jij ook heel goed dat er genoeg mensen waren die wel goed verkochten dus denk dat je dan ook de oorzaak n btje bij jezelf moet zoeken?Er komen 6 mensen die vorig jaar zijn begonnen weer terug!Beetje jammer dat je zo reageert, no hard feelings…maar ik wil natuurlijk wel weer leuke collegas dit jaar!

mzzl

hallo,

ik ga proppen in salou in de zomer van 2010 met een jongen en meisje van mijn klas, wij zitten op het ROC in eindhoven, en doen toerisme, wij hebben gesolliciteert bij discotheek FLASHBACK! MAAR toch zou ik nog vna mensen informatie willen hebben bijv. is deze discotheek wel wat , en hoeveel krijg je ongeveer betaald???, en waar ik nog meer kan solliciteren?

graag een mail naar [EMAIL=“dennis_real_ajax@live.nl”]dennis_real_ajax@live.nl

alvast bedankt mensen!!!

groetjes