Nog geen werk gevonden maar wil jij er van verzekerd zijn dat je op een snelle en veilige manier naar Spanje komt? En dat je daar aan de slag kunt als propper zonder zelf de diverse cafes, bars en discotheken af te lopen en te hopen dat je wat leuks kunt vinden ?
Dat hoeft niet !
Maak gebruik van onze Shuttlebus!
Natuurlijk is dit geen gewone busreis!
Deze bus brengt je niet alleen naar Spanje maar ook direkt naar een, zorgvuldig uitgekozen, werkgever!
Tevens zal een deel van de deelnemers in teamverband gaan proppen en dit in diverse kustplaatsen!
Een busreis met jobgarantie !
Op lokatie aangekomen begint jou eerste dag met een prop-training, gegeven door ervaren Proppers in dienst van een van de grootste discotheken van Salou.
Deze leert jullie de fijne kneepjes van het vak, zodat je met een goed gevoel en het nodige enthiousiasme kunt beginnen!
Wij zijn 2 spontane jongens van 17 en 18 jaar die graag gedurende periode willen gaan werken in Spanje, dit het liefst in Lloret de Mar of een andere toeristische plek waar veel jongeren komen. Wij zouden graag de job propper op ons willen nemen. Voordat ik en u veel vragen aan elkaar gaan stellen en kijken hoe we het rond gaan maken zou ik graag van u willen weten of u nog plek heeft. Wij gaan uiteraard ook heen voor de lol maar willen ook graag ons job zo goed mogelijk beoefenen en nemen dit dan ook heel serieus. Wij zijn ongeveer een periode van 5 a 6 weken beschikbaar ( indien langer in overleg ) en kunnen ook al enkele weken voordat de zomervakantie begint beginnen met de job. Ik hoop dat u nog een aantal plaatsen vrij heeft voor ons en hoor dat zo spoedig mogelijk van u. Ik hoop op een samenwerking. U kunt me mailen naar [EMAIL=“niek_21@hotmail.com”]niek_21@hotmail.com Alvast bedankt
Wij zijn 2 spontane jongens van 17 en 18 jaar die graag gedurende periode willen gaan werken in Spanje, dit het liefst in Lloret de Mar of een andere toeristische plek waar veel jongeren komen. Wij zouden graag de job propper op ons willen nemen. Voordat ik en u veel vragen aan elkaar gaan stellen en kijken hoe we het rond gaan maken zou ik graag van u willen weten of u nog plek heeft. Wij gaan uiteraard ook heen voor de lol maar willen ook graag ons job zo goed mogelijk beoefenen en nemen dit dan ook heel serieus. Wij zijn ongeveer een periode van 5 a 6 weken beschikbaar ( indien langer in overleg ) en kunnen ook al enkele weken voordat de zomervakantie begint beginnen met de job. Ik hoop dat u nog een aantal plaatsen vrij heeft voor ons en hoor dat zo spoedig mogelijk van u. Ik hoop op een samenwerking. U kunt me mailen naar [EMAIL=“niek_21@hotmail.com”]niek_21@hotmail.com Alvast bedankt
Wij zijn twee jongens van 18 jaar (in de zomervakantie allebij 19) en we hebben het er al heel vaak over gehad om te gaan proppen in het buitenland.
Het lijkt ons allebei heel erg leuk om te doen.
We zijn allebei spontaan en we praten makkelijk tegen mensen aan. We houden allebei heel erg veel van het uitgaansleven.
We hebben allebij ook een behoorlijk aantal keren achter de bar gestaan bij verschillende evenementen en vinden het hartstikke mooi om zo aan het werk te zijn met de mensen en de mensen te vermaken en een praatje met ze te gaan maken.
We zijn allebei een lange tijd beschikbaar en willen ook best een mooi aantal weken dit werk doen.
Als u interesse voor ons heeft kunt u ons mailen op dit e-mailadres: [EMAIL=“m_vdvegt@hotmail.com”]m_vdvegt@hotmail.com
dit is een waarschuwing echt waar!!!
trap niet in die hospitality service want ik heb vorig jaar gereageerd en bleek dat de resi steeds verplaatst werd.
uiteindelijk ging de reis niet door en werd beloofd dat je gel terug gestort zou worden…
dat is dus niet gebeurt!!! ik wacht nog steeds op me geld…
ze kwamen met de smoes dat ze faillissement aangevraagd hadden maar helaas ze doen het weer!!! kijk voor de zekerheid in de zoekmachine van msn of google op de naam propbus en je komt van zelf bij een internet pagina van OPGELICHT!!! Geloof me dit is echt waar…
er is slechts 1 iemand die zijn geld heb gehad terwijl er meerdere mensen zich aangemeld hadden!!!
alsjeblieft doe het niet!!!
groetjes
en voor de mensen van de hospitality service… waar blijft mijn geld nou??? want ik weet dat meneer bazuin geboren was in rotterdam maar ik heb onderhand ook al een adresje…
Mijn naam is Leonie Cruson, ik ben 19 jaar en ik opzoek naar een baan in LIoret de mar.
Ik zou graag als propper te werk gaan,en ben 1 maand beschikbaar.
Ik had aan jullie de vraag of jullie mij hier meer informatie over kunnen geven?
Ik zou graag willen weten, welke discotheken nog opzoek zijn naar proppers, hoeveel het ongeveer verdient, hoeveel dagen je moet werken, en hoe het hotel/appartement word geregeld.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen??
Liefs Leonie
Ik ben een meisje van 17 jaar en zou heel graag promotie willen maken voor een discotheek, dit het liefst in Lloret de Mar of een andere toeristische plek waar veel jongeren komen. Ik ben gek op dansen en genieten van het leven. Ik neem dit werk serieus en zou dan ook graag uitgekozen worden. Ik hoor van u hoop ik
Ik heb de zelfde vragen als Leonie eigenlijk, daarnaast zou ik me uiteraard ook als ieder ander hier aanmelden om de mooie baan als Propper op me te nemen.
Op vakantie is slapen tijdverspilling en nieuwe mensen leren kennen een must voor mij! Ik ben verre van sociaal beperkt en vind het geweldig om mensen over te halen om lekker te gaan clubben die avond! Wat is er nu mooier dan mooie dames en relaxte gasten uitnodigen voor het perfecte feestje!
Michael, 19 jaar, zie fotoalbum voor foto’s, studeer bedrijfskunde in rotterdam 2e jaars, dus met het engels zit het ook wel goed ;)!
Ik hoop graag iets van jullie te horen, mailen kan altijd!
Je hebt gereageerd op een berichtje wat al 5 jaar oud is, van een bedrijf wat volgens iemand die hierboven gepost heeft reeds failliet is. Hopelijk heb je elders meer geluk - succes met zoeken!