Wij Zoeken Proppers Voor In Salou !

Voor discotheek Snoepy’s en Enjoy Salou zoeken wij nog steeds enthousiaste proppers voor de gehele maanden juli en augustus!
Stuur je cv met recente foto naar: nl@snoepys.com

123

abc

:stuck_out_tongue: ik ben fanny 19 jaar en zou heel graag willen proppen voor een discotheek in salou. of werken achter de bar.
ik heb in de bediening gewerkt. ben per direct beschikbaar.
hoop dat ik iets hoor van jullie.
oja en ik zie er goed uit. heb geen foto op computer.
groejes fanny B) hoop dat ik iets hoor :rolleyes:

Hallo,

Ik ben Alicia, een 18 jarige spontane meid die heel graag deze zomer in Salou wil werken!!Achter de bar,propper maak me niet zoveel uit!!

Ik ben van juni tot augustus beschikbaar!!

Ik wil heeeeeel graag werken in Salou!!!

Groetjes,Alicia

Voor degenen die willen solliciteren stuur een mailtje naar het door hun opgegeven bovenstaande emailadres.

Is misschien wel zo handig!!

Trouwens suc6!

Originally posted by wildetulp@04-05-2004, 14:28:38
** :stuck_out_tongue: ik ben fanny 19 jaar en zou heel graag willen proppen voor een discotheek in salou. of werken achter de bar.
ik heb in de bediening gewerkt. ben per direct beschikbaar.
hoop dat ik iets hoor van jullie.
oja en ik zie er goed uit. heb geen foto op computer.
groejes fanny B) hoop dat ik iets hoor :rolleyes: **

Hoi Fanny,

Je hebt gereageerd op een topic van vorig jaar.
Als je verder kijkt op dit forum zie je een topic over werken in Snoepy’s Salou 2005.
Je kunt een kort verhaaltje over jezelf e-mailen naar:

perryvanvught@hotmail.com

Je krijgt altijd antwoord!

My Webpagehallo
ik ben priscilla 18 jaar
ik ben op zoek naar werk als propper of in de bediening , bar
in spanje ik heb een foto heb ervaring in de bediening en bar ik hoop dat ik wat hoor van jullie
gegroet priscilla[email=funky_sexy1@hotmail.com]funky_sexy1@hotmail.com

hebben we met zijn allen al naar de begin datum van dit bericht gekeken… juist ja al een tijdje terug
dat was voor VORIGE ZOMER!!!..
sorry mensen :rolleyes:

hoi ik ben danny geboren in 1986 rotterdam ik zou graag aan de slag willen als propper of andere werkzaam heden ik heb ervaring in de horeca me ouders zitten in die branche ik zou het een uitdaging vinden om bij julie aan de slag te gaan ik kan per direct beginnen ik hoop van u te horen vriendelike groet dann