Ik wilde graag wat ervaringen horen van mensen die voor deze discotheek in Rimini, in Italie hebben gewerkt, als proppers.
Ik wil namelijk van de zomer gaan proppen voor deze discotheek, en was benieuwd naar ervaringen van mijn voorgangers.
Heel hartelijk bedankt
Hey
Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe ik terecht kom bij zo een discotheek als propster.
alvast bedankt
groetjes
Ciao,
Wat bedoelt men in 's-hemelsnaam met het Nederlandse woord 'proppen"? Wat is een propster?
Bij voorbaat dank!
Arturo
p.s. Ik ken alleen het woord proppen in de betekenis van papier-proppen maken en een proppen-schieter, maar een bar proppen?
proppen is mensen aanspreken m.b.v. folders etc. om mensen een bepaalde kroeg binnen te lokken…
Grazie Pharzimx,
Ah, daar was ik dus nooit opgekomen, van ‘iets vol proppen’ dus.
Al weer wat geleerd.
Distinti Saluti
Arturo
Hey
Hahaha Nu we allemaal weten wat we bedoelen met proppen, is er misschien al iemand die mij ondertussen kan verder helpen aan werk als propster. bedankt
Groetjes
Hey!
De discotheek Carnaby heeft een website. Hierop kun je je gegevens achterlaten als je daar graag zou werken. Ik weet niet of het werk als propster is, maar je zou het kunnen proberen.
Weet jij toevallig vanaf welke leeftijdsgrens de toegang van de discotheken in Rimini zijn?
Groetjes