Hallo mensen,
Ik begin in september aan een minor waarin we een buitenlandsproject moeten kiezen. Het zal in de maanden november, december en januari moeten. Het minimum is vier weken en maximum tien weken. Verder zijn er niet echt specifieke eisen.
Na wat research te hebben gedaan kwam ik erachter dat ik het liefst naar Marokko zou willen gaan. Nu heb ik al ontzettend veel websites bezocht met projecten, maar ze zijn allemaal erg duur of zijn niet geschikt.
Daarom heb ik nog best veel vragen hierover:
- Het liefst zou ik willen lesgeven in Marrakech of Casablanca. Wat is de beste manier om zo’n project te organiseren ? Mocht lesgeven geen optie zijn, vind ik allerlei andere projecten ook erg leuk.
- Mijn ouders zijn er op tegen om mij alleen te laten gaan, daarom vraag ik mij af of er ook goedkope groepsreizen worden georganiseerd.
- Hoe veilig is het voor een meisje van negentien jaar om voor een langere tijd in Marrakech of Casablanca te verblijven ? Ook hier heb ik wat dingen voor opgezocht, maar er kwamen veel verschillende meningen uit, waardoor ik niet zo goed weet wat ik moet geloven.
- Waar kan ik het beste, en voor het veiligst, verblijven? Ik bedoel dit in de zin van: gastgezin, appartement etc.
Alvast bedankt. ![]()
Groetjes,
Seram