Probleempje en hostels in Nieuw Zeeland

Wie kan mij een of meerdere hostels in Nieuw Zeeland aanraden (maakt niet uit in welke regio) en wat is de prijs per nacht ongeveer? En nu zit ik met het volgende probleempje: Als ik een dagje uit ben en al mijn bagage in het hostel laat (in een slaapzaal dus), is dat veilig of is er dan een grote kans dat, als ik weer terug in het hostel kom, iemand anders er met mijn spullen vandoor is?

Hoi,

Vrijwel de meeste hostels zijn er wel goed te doen en anders kom je er al gauw genoeg achter als je binnenstapt. Ook lopen er genoeg backpackers rond die je kunnen adviseren. Heb er 7 weken bijna elke dag in een ander hostel geslapen en ja de een is gewoon wat beter dan de ander.

Wat veiligheid betreft. WIj hebben de tassen wel gewoon laten staan, je hebt wel een sleutel van je kamer en de anders personen hebben er ook hun spullen staan, waardoor ze hetzelfde als jij hebben. Gewoon ff de waardevolle spullen meenemen, verder kan er vrij weinig gebeuren. Alle backpackers zitten er in hetzelfde schuitje, dus zijn allemaal bang om bestolen te worden.

Succes!

de gem prijs is 20 dollar per nacht voor een dorm room (6/8 en soms 4persoons kamer) en de meeste hostels zijn over het algemeen gewoon goed veilig :slight_smile: succes ermee verder BBH hostels zijn altijd aan te raden en zitten overal