Prijzen van een safari

Voordat ik op vakantie ging heb ik diverse posts doorgelezen over safaris. Hier vond ik vaak wel aanraders qua bedrijven of parken, maar weinig concreet hoe duur het nou precies was, bewoordingen als zacht prijsje kan niemand wat mee. Misschien is het handig om 1 topic te hebben waar iedereen in zet met welk bedrijfje ze zijn gegaan, welke parken en de prijs. Ga niet discussiëren of iemand teveel betaald heeft, maar geef gewoon jouw safari weer.

2 likes

Dan zal ik maar beginnen.

Bedrijf: dawn in africa safaris
Duur: 5 dagen, 4 nachten
Personen: privesafari met 4 personen in een jeep
Route: lake naivasha, lake nakuru, 2 nachten masai mara
Soort: tented camp met 2 goeie en 1 basic locatie
Inclusief: bijna all inclusief, ook inclusief fietstocht hells gate en boottocht naivasha. Fooien en drinken bij overnachtingen zelf betalen.
Prijs: 650 euro per persoon. (in een van was ruim 50eu goedkoper geweest)
Cijfer. 9. Alles was perfect geregeld en het was super.

Via Wereldwijzer app

Goed initiatief. Misschien wel handig ook de datum van de safari erbij te zetten. Een safari Masai Mara in augustus (de migratie) is bijv een stuk duurder dan in juni (laagseizoen). :wink:

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Dat is idd een goeie, mijne was half juni!

Via Wereldwijzer app

1 like

Ik moest het even opzoeken, maar heb het gevonden:

Bedrijf: adventure tours & safaris
Wanneer: half februari 2014
Duur: 2 nachten
Personen: privesafari met 2pers. +15maanden oude dochter in een jeep
Route: Van Diani Beach naar Tsavo West en Taita Hills
Soort: 1nacht kamperen Chyulu camp, 1 nacht luxe lodge Saltlick Lodge
Inclusief: Volpension, frisdrank bij kamperen, mochten zelf kiezen wat we voor ontbijt wilde bij het kamperen, water in de jeep, kampeeruitrusting + zelfgemaakt babybedje in de jeep, parkfees enz. Alleen fooien en drinken bij overnachtingen zelf betalen.
Prijs: 1 toerist, 1 resident en de kleine: in totaal €545,- (prijs pp weet ik niet, omdat een resident aanzienlijk minder betaald dan een toerist)
Cijfer: 10!!! Het was helemaal super!!! De driver Mike was superflexibel ook met de kleine. Heb echt een topdagen gehad met mijn vriendin!

www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Prijs van mijn safari naar NNP :

  • eigen vervoer
  • park entrance 16500 KES (2 adults 3 students)
  • night in Silole 10.000 KES (4 slaapkamers, badkamer)

Verslag

Als je op facebook lid wordt van deze groep, krijg je ook leuke aanbiedingen te zien.

GROEP