Prijslijst medicijnen in Turkije

Beste Lezers,

Hier de prijslijst van de medicijnen in Turkije. Doe hiermee je voordeel als je goedkoop medicijnen in Turkije wilt kopen.

De update volgt in het voorseizoen, ik raad wel aan om een geneesmiddelpaspoort mee te nemen qua grondstofnaam.

Voor meer info

de lijst is bijgewerkt

Reactie verwijderd door Hans.

Ik kan er zelf niets mee, is in turks, geen basisstoffen vermeld, dus ik zou op deze manier geen medicijnen vinden.

Daarbij ben ik niet van het ‘aanprijzen’ van medicatie op internet, hier moet wel een recept zijn(ivm dossering ed), of vermelding van de werkzame stoffen(zodat je kan vinden of het het medicijn is wat je nu gebruikt) Nu is het alleen de turkse naam, en de fabrikant en bedrag…

Het zou makkelijk kunnen zijn als het dus een complete lijst is, nu mist er mi teveel aan

Ik zeg niet dat ik niets haal in Turkije, integendeel… maar dan wel met complete info, en niet zonder de grondstoffen die nu niet vermeld zijn…goed lezen Hans…goed lezen…

Ik vraag me ook af of dit nou echt nuttige informatie is op ww… De namen zijn zoals Beps al zei allemaal in het turks, en een “normaal mens” begrijpt niet eens wat al die namen in vredesnaam betekenen???

Als ik iets nodig heb dan neem ik mijn eigen NL-doosje/bijsluiter mee en dan laat ik de apotheker dat wel lezen…

Uit deze lijst kan ik zelf niks terugvinden… Sorry…

Had het misschien slimmer geweest het pas te posten als het compleet is, mensen kijken NU…niet over 6 mnd! En dan is het ‘oud nieuws’

(sorry Hans… ik denk dat het compleet misschien wel een toevoeging is, maar zo heb je er niets aan, een lijst ‘turkse woorden’ zonder achterliggende info)

Ik slik in Nederland lorazepam. nu ga ik morgen voor een week naar turkije. Ik heb te weinig meegekregen van de arts (deze week was onverwachts). Kan ik daar naar een apotheek om het te kopen of moet ik eerst langs een arts voor recept

Reactie verwijderd door Hans,.

Sommige medicatie is hier niet te verkrijgen op voorschrift,je mag nog je Formule meehebben.Ik breng mijn medicatie mee uit België,ze zijn alle 2 niet te verkrijgen bij mij.:slight_smile:

Hans Linken werken niet…

Reactie verwijderd door Hans

Omdat Hans besloten heeft eea te verwijderen, ga ik dit topic sluiten.
Zonder zijn lijsten is dit een onzinnig topic.
Het is zijn beslissing, dus vandaar deze actie