Prijslijst excursies Dubai en wat Tips.

Omdat ik zelf voor mijn reis naar Dubai wat moeite had met wat info te vinden over excursies, post ik bij deze even een lijst je met excursies en prijzen, plus nog wat tips.

Woestijn Safari 175 AED
Dolfijn Show 90 AED
Dhow Cruise 160 AED
40 min Watervliegtuig 1225 AED
Aquarium 50 AED
Ski Dubai 120 AED
Ferrari World 215 AED
Wild Wadi Waterpark 200 AED
15m Helicopter 750 AED
Aquaventure Water Park 200 AED
Abu Dhabi 230 AED
1 uur Ballonvaart 950 AED
Schaatsbaan 50 AED
Mussandam 330 AED
Burj Khalifa 100 AED
Dubai Museum 3 AED

Taxi’s zijn vergeleken Nederland goedkoop, enkele voorbeelden.
Dubai Creek naar Dubai Marina ± 35km 55 AED
Dubai Creek Naar Dubai Mall ± 18km 25 AED
Dubai Mall naar Dubai Marina ± 20km 30 AED

Tips.
Ga na 18 uur naar de Burj Khalifa om de grootste fonteinshow ter wereld te zien.
Laat je afzetten bij de ‘‘Marina Walk’’ om ala Venetië door het Manhattan van Dubai te varen.
Laat je rond 19 uur afzetten bij de ‘‘Beach Walk’’ om lekker te eten en te kijken hoe de Ferrari’s, Porsches en Lamborgini’s voorbij rijden.
Neem is een kijkje op je Chinese Dragon Mart. Een overdekt winkel paradijs voor mensen die op de koopjes uit zijn.

5 likes

Fijn, dank je wel! Vertrek in februari voor een langere reis met tussenstop van 3 dagen Dubai dus hier ben ik blij mee :slight_smile:

Hi allemaal

Wij zijn in October 2012 in Dubai geweest, een tip: de afstanden zijn heel erg groot echter met het openbaar vervoer kom je vrijwel overal, dagkaarten voor bus/metro zijn te koop voor 14AED PP en kunnen elke dag opgeladen worden. Deze kan in de bus en metro gebruikt worden en werkt perfect.

Gr
Stefan

Ook wij hebben plannen om naar Dubai te gaan… Nu werk ik zelf op een reisburo maar Dubai is nou eenmaal nog niet heel bekend.

Qua hotel denk ik dat we toch in Deira of Bur Dubai uitkomen. Vooral met de dagkaart bus/metro kun je zo overal wel komen lijkt me… Dus dat moet wel goed komen!

Leuk, vind het heerlijk om al wat voorwerk te doen! Planning is in maart eerst naar Thailand en dan terug via Dubai en daar een weekje blijven… ;

Bur Dubai is een goed hotel zaten wij.

Hey,

Ik ben ook reisagent en heb gemaild naar de Jumeirah Beach Resort.
Zij geven een zeer goed reisagententarief. Het kwam neer op 550 aed per kamer per nacht, wat ik voor een van de beste hotels in Dubai niet slecht vind. Dus zeker eens de moeite om hotels te mailen (met je werk-adres ofc)

Wij zouden ook eerst in het voorjaar naar thailand gaan en dan in de terugkeer naar dubai maar ik heb uiteindelijk toch liever wat meer tijd voor dubai dus doen we het apart.

Groetjes,
Laura

Wauw!! Dat is zeker niet slecht! Ga ze vandaag even mailen! Bedankt voor de tip! :slight_smile:

:slight_smile: dat was wel voor een datum in juni, wat denk ik een van de goedkoopste periodes is wegens de hitte. Aangezien onze reis niet kon doorgaan gaan we nu wrsl in december, ik ben eens benieuwd of de prijs dan even goed ligt.

We gaan het zien :wink: Heb ze gemaild en heb ook meteen Atlantis the Palm & Amwaj Rotana gemaild…

Niet geschoten is altijd mis he :wink:

Atlantis the palm had ik ook gemaild maar kwam ongeveer hetzelfde uit als booking.com

Atlantis was inderdaad bijna 400euro per nacht hahaha…