prijs van tours

Beste forumleden,
Momenteel ben ik mij aan het oriënteren op een reis naar Sri Lanka en doe hier op het forum dan ook veel bruikbare tips op. Nu wij ook wat van het land willen zien (ik denk dat ik een pakketreis ga boeken nl) ben ik via tripadvisor aan het rondneuzen. Nu heb ik bijvoorbeeld een aanbod om een 2 daagse trip te doen vanuit Negombo naar Dambulla Cave Temple, avond safari Minneriya National Park en een overnachting in Dambulla de volgende dag naar Siguriya Lion Rock en Temple of Tooth (Kandy) en vervolgens weer naar Negombo voor 405 dollar (2 personen). Nu ben ik benieuwd of dit een redelijke prijs is.
Alvast bedankt

Hoi hoi,

Zie ook prikbord (de faqs zijn een vertaling van die op tripadvisor). Stel dat alles inbegrepen is (toegangsprijzen, transport, hotelletje halfboard) dan komt dat op

  • Transport 500 km –> Rs 22,500
  • Dambulla 2 x Rs 1500 –> 3,000
  • Safari 2 personen en jeep 11,000
  • Sigiriya 2 personen 8,000
  • Kandy 2 personen 2,000
    Totaal 45,000 ongeveer is USD 280 ofzo. Dus het hotel halfboard zou dan USD 125 zijn, lijkt me dat er een vrij forse strijkstok bij zit maar hangt echt van het aangeboden hotel af.

<Erik> & [Sandya]

Dankjewel voor je snelle reactie! En heb inmiddels het prikbord ook gevonden, nuttige informatie idd. Mocht iemand nog tips hebben qua chauffeur/gids oid hoor ik het nog graag.