Beste heer/mevrouw,
Wij hebben eind oktober een premium reisaccount aangevraagd, deze werkt echter nog steeds niet. Kunt u mij verder helpen?
Groetjes,
Maartje
Stagaire Marketing en Communicatie
Beste heer/mevrouw,
Wij hebben eind oktober een premium reisaccount aangevraagd, deze werkt echter nog steeds niet. Kunt u mij verder helpen?
Groetjes,
Maartje
Stagaire Marketing en Communicatie
Hallo Maartje,
Jullie Premium Reisaccount werkt. Waar maak je uit op dat het niet zou werken?
Groeten, Jeroen
Hoi Jeroen,
Ik krijg steeds dezelfde melding als ik een informatiedag wil plaatsen, namelijk:
Systeem Bericht Be More, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.
[ol] Het kan zijn dat:
[li] Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)[/li][li] Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren[/li][li] Je voor deze pagina een Wereldwijzer Premium Reisaccount nodig hebt (info)[/li][li] Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep [/li]
Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk.
[/ol]
[RIGHT] Log Out Home [/RIGHT]
Ik weet niet hoe ik nu moet zorgen dat ik de berichten wel online kan plaatsen. Ik hoor graag van je hoe ik dit het beste kan doen.
Groetjes,
Maartje
Hoi Maartje,
Heb je geprobeerd nadat je bent ingelogd om de berichten die je wilt plaatsen eerst in de wachtkamer te plaatsen? Hetgeen wat je wilt plaatsen moet eerst namelijk nog door de redactie van Wereldwijzer worden bekeken en zij verplaatsen het dan naar de juiste plek.
Wachtkamer: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=136
Handleiding voor het plaatsen van berichten: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028
Nu zou het wel moeten lukken!
Groetjes,
Zlata
Hoi Zlata,
Dankjewel voor je hulp. Het is nu wel gelukt, ze staan in de wachtkamer klaar.
Groetjes,
Maartje