Ik ga samen met mijn vriendin op 9 augustus tot 20 augustus ook naar dit hotel toe.Na al te hebben geboekt via Sunweb kwamen we toevallig op deze site terecht.We hebben alle 36 pagina’s gelezen en vinden dat de meningen erg uit 1 lopen,mede omdat wij ook in het hoofdseizoen gaan zijn we bang voor de gevolgen wat we mee zullen gaan maken.Wie is er kort geleden heen geweest,of gaat er binnenkort ook naar toe.We hebben al wel veel informatie uit dit forum kunnen opdoen.Maar nog een paar vraagjes is het verbeterd,kun je er ook merkkleding en andere normale dingen kopen of is het alleen op tunische gebied te koop.Voor de rest gaan er nog meer mensen rond deze periode naar toe. B)
hoi hoi, ik heb even gemist naar welk hotel en welke plaats jullie gaan? ik ben net een weekje terug uit tunesië, en ik ben er al 5x geweest. qua merkkleding, er is veel te koop wat niet van echt te onderscheiden is. maar schijn bedriegt…het zijn vaak “nep” aritikelen. maargoed… ik weet niet of je dat uitmaakt. ik hoor wel verder wat jullie willen weten…je mag ook mailen naar frouk_je_86@hotmail.com
groetjes Froukje!!