Portugal

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Tim en ben 19 jarige jongen die ontzettend houdt van reizen. Ik heb door omstandigheden niet de mogelijkheid om in de zomer op reis te gaan. Maar ik wil graag nog een keer dit jaar er even tussen uit.
En dat zou ik graag naar Portugal willen doen. Ik heb namelijk ook een site ontdekt die mij daar uitermate geschikt voor lijkt om naar Portugal te gaan.
Namelijk;

Ik zou dan een fly train vakantie bijvoorbeeld willen doen, omdat je dan toch ziet en je toch kunt verplaatsen of een strand vakantie in bijvoorbeeld

De periode dat ik wil gaan betrekt zich van vrijdag 11 oktober tot zondag 21 oktober, want dan heb ik herfst vakantie.
Verder gaat mij voorkeur uit naar Portugal omdat het een warm land is ook in de herfst en het een veelzijdig land is.
Zo hoop ik via deze weg een leuke jongen of meid die met mij mee kan deze reis te doen en die daarin ongeveer hetzelfde erover denkt als ik doe. Wel iemand die ongeveer van mij leeftijd is dus zo 17 tot en met ongeveer 23.
Het zou fijn zijn als je een beetje in de buurt van Den Bosch of Tilburg woont, ivm een keer afspreken om kennis te maken en te kijken over hoe en wat en of het klikt.
Nou ik hoop iets van jullie te horen.
Ik zal ook nog een beetje over mij zelf vertellen Ik ben dus Tim 19 jaar bijna 20 en ga na de zomer na de sport academie verder doe ik ontzettend veel atletiek en houw van festivals en reizen en op zijn tijd ook lekker uitgaan;)
Ik hoor het wel

Groetjes Tim