Heej heej,
Ik zit in Pokhara tot en met 16 nov. 10 tm 15 nov is het festival van het licht met veel dans en zangoptredens. Let me know als je in pokhara bent en behoefte hebt aan gezelligheid!
Liefs, Floor
Heej heej,
Ik zit in Pokhara tot en met 16 nov. 10 tm 15 nov is het festival van het licht met veel dans en zangoptredens. Let me know als je in pokhara bent en behoefte hebt aan gezelligheid!
Liefs, Floor
He Floor!
Ik ben vandaag in Pohkara aangekomen! Verblijf in het angel hotel. Laat me even weten waar je uithangt en misschien kunnen we ergens wat drinken!
Groetjes Maarten
Haha dat meen je niet, ik zit ook in Angel hotel! Ik zit nu met een boek in de zon bij pumpelnickel maar ik brand hier weg! Zin om ergens samen te lunchen? Waar ben jij nu? Groet!
Oke dat is wel heel erg toevallig! Maar om precies te zijn zit ik vannacht in het fairmount hotel en switch ik morgen naar angel voor de rest van de week! Ja leuk plan. Weet je het fairmount hotel te vinden? Het zit aan de mainroad! Mijn nepalesenr is 9814041497
Grtz!
Ik zit nu trouwens bij de pumpernickel!
Maarten! Ik lees je berichtje net.stay where you are, ik kom zo naar pumpelnickel! Tot zo!
Ik ben er niet meer! We lopen elkaar wel mis zo! Ken je adreneline rush op de hoek van de straat? Daar ben ik nu vlakbij!
Oke weet je wat, ik ga nu even wat eten met mijn reisgenoot en we spreken om half 5 af bij de pumpelnickel… oke?
Ha! Ben nu bij pumpelnickel haha! Was er voorbij gelopen dus heeelemaal omgelopen.ik ga f in toko ah meer zitten bij die ligbedden bij pumpelnickel kee! Zie ik je zo! Heb een rode broek aan en truitje met bolletjes! Tot zo!