Plaatsen vrij op duik-zwerftocht

Hallo,
Ik organiseer jaarlijks 2 avontuurlijke duik-zwerftochten met een boot door het midden van de Filippijnen. Dit doe ik op non-profit basis, we steunen 2 projecten daar.
Ik heb 2 reizen gepland staan waarop ik nog een paar mensen mee kan nemen. (ca. 10 personen in een groep)
Die reizen zijn van 26 april t/m 10 mei en 17 mei t/m 31 mei.

Voor de 2e reis zijn er twee plaatsen vrijgekomen door een annulering wegens prive-omstandigheden. Die plaatsen kunnen met 50% korting weg.

Kijk op www.divetracks.com, vooral bij de reisverslagen kun je zien hoe de sfeer is. Je kunt daar eventueel je duikbrevet halen.
Het is ook leuk om mee te gaan als je niet wilt duiken.

Eric

hallo

ik heb op de site gekeken en daar staat non-profit, maar wat zullen de kosten zijn? die kan ik hier niet op terugvinden.

groeten Mark

Hallo Mark,

Op de site staan de kosten bij:

Ik heb het hier even kort voor je uitgewerkt:

De kosten zijn:
-je ticket (nu rond de 850 totaal)
-kosten 2 weken duiken met de boot, incl donaties / transfers / eten en drinken aan boord. 795 (incl. huur van duikuitrusting)
-accomodatie / eten / drinken (ca 25-35 euro per dag)

In totaal ben je ongeveer kwijt 850 + 795 + (14*30) = 2065 euro.
(uiteraard afhankelijk van hoeveel je zelf eet en drinkt, maar dat is allemaal erg goedkoop daar)

Kortingen:
Heb je eigen duikuitrusting kost het 120 euro minder.
Ga je mee maar duik je niet (ook leuk) dan kost het 170 euro minder.

Wil je daar ook leren duiken, dan kost 5 dagen Padi Open Water cursus met accomodatie /eten / drinken ca. 500 euro.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo.
Heb je nog vragen, vul het contactformulier op de site even in of stuur een mailtje naar [EMAIL=“info@divetracks.com”]info@divetracks.com.

Groetjes,

Eric van den Arend

Mark,

In bovenstaand bericht heb ik niet de korting mee genomen voor de twee plaatsen in mei.
Voor die plaatsen kosten de twee weken duiken 397,50 euro i.p.v. 795 euro.

Groetjes,

Eric