Ik hoorde dat een boottochtje naar Pigeon Island erg duur blijkt te zijn als je ter plekke boekt in Trinco. Goedkoper is om dit vroeg vooraf te boeken. Heeft iemand hier ervaring mee hoe?
Vreemd. Is ons beide keren gelukt voor de redelijke prijs genoemd hier
(Rs 1000 voor 2 uur plus de natuurpark-fee) maar Sandya moest wel stevig onderhandelen. En heeft natuurlijk haar local-achtergrond als streepje voor. Geen idee of het vantevoren boekbaar is.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Vorige zomer lokaal bij het hotel geboekt voor 2500 pp inclusief snorkel materiaal en mannetje wat mee snorkelde en wist waar de reefsharks te vinden waren.
Hoe lang duurt zo’n tripje?
Druk? Mooi?
Wij gaan in juli.
Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app
Pigeon Island is een echte aanrader. Zeer mooie riffen en meestal zwemmen met (koraal) haaien, echt uniek. De prijzen van het eiland liggen vast 2300 rupees geloof ik. In Nilaveli verblijf ik altijd bij SEA WAY hotel ligt direct aan het strand leuk en betaalbaar. (Niet echt goedkoop ook niet).
In SEA WAY heb je duik- en snorkelclub genaamd PEARL DIVERS. Goede service en misschien met jullie 5 goedkoper en vrijer een boot te charteren. Voor gids en veilige sympathieke chauffeur raad ik U Boeddika aan en heeft ook kamers, kan je wegwijs maken en is 1 van de weinige die ik vetrouw hier. Zijn plaats heet VILLA7 en FB: rundreise sri lanka. Veel geluk en goede vakantie.
Sent from my SM-J500FN using Wereldwijzer mobile app
Dankjewel voor je reactie met tips!
Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app