Pieter - gent

Hallo

Ik zit al geruime tijd op wereldwijzer, iets over twee jaar denk ik.
Maar me dus nog niet deftig voorgesteld, denk ik :slight_smile:

Ik ben Pieter, 26, woon te Gent.
Ik ben sinds 2008 actief beginnen reizen, dit altijd in combinatie met mijn werk (dus altijd in verlofperiodes).
Ik ben, naast wat weekendcitytripjes, in die tijdspanne naar barcelona en lissabon getrokken voor telkens een week.
In 2008 ben ik met een vriend door Thailand gaan trekken.
December 2009 en januari 2010 op mijn eentje door Thailand, Cambodia, Vietnam en Laos.

Wat ik zoek op mijn reizen? een gezonde mix tussen natuur, cultuur en nieuwe mensen leren kennen. Reizen is voor mij een vorm van ontspanning, leren, entertainment en mezelf nog beter leren kennen.

Wat doe ik in gent?
Ik werk op de arbeidsbemiddelingsdienst. gewichtig woord, maar help dus mensen terug aan de slag. Verder zijn mijn hobbies dus reizen, cultuur, sport (squash), uitgaan, etc. etc.

ben altijd te vinden voor crazy voorstellen, als ze maar uitvoerbaar zijn.
meer weten? of eens een pint pakken? laat maar weten :slight_smile:

Hej Pieter,

Ben 21 en heb net zelf 3 jaar op kot gezeten in Gent! Ben just afgestudeerd (lerares Frans/Engels) maar khad eigenlijk nog geen zin om me al in het echte leven te smijten dus ben ik nu als serveuse aan het werk…Centjes sparen om zo snel mogelijk te kunnen gaan reizen,weet je wel:)

Je hebt wel toffe plannen int vooruitzicht, lots to do in twee maanden tijd dus. In februari wil ik ook de andere continenten gaan verkennen, maar weet eigenlijk nog niet goed waarheen. Een road trip door de states speelt nu in m’n hoofd, of gaan werken in Australië, of Indonesië of…
Hoe beslis jij waar je naar toe gaat? Er is zoveel te ontdekken en ik weet echt niet waar te beginnen…

Can’t wait! Vaak slapeloze nachten omdat ik zo snel mogelijk wil vertrekken…het dagdagelijkse leven hier vind ik soms zo banaal als je weet wat je elders kunt beleven. Non?

grtjs jana