peru, machu picchu short inca trail

Hoi mensen

In het najaar ga ik een tijdje naar peru. Mijn grootste wens is natuurlijk om de inca trail naar machu picchu te wandelen. Door omstandigheden gaat de 4 daagse trail niet lukken en ben ik dus aangewezen op de tweedaagse. Echter deze blijkt niet aangeboden te worden voor solistische reizigers, tenzij je van plan bent er enorm veel geld voor te betalen als blijkt dat niemand anders zich heeft ingeschreven. Dat risico wil ik niet lopen. Bij enkele toeroperators heb ik me op gegeven voor een soort schaduwlijst zodat ze me benaderen als er een nieuwe tour gestart gaat worden. Ik vind het toch een moeilijk idee om mijn wens zo aan het toeval over te laten, want met slechts één persoon erbij kan er al een nieuwe tour gestart worden. Via dit forum wil ik vragen of er nog meer geïnteresseerden zijn voor de twee daagse tour en die in week van 28 september t/m 3 oktober van plan zijn om te boeken? Is dit het geval, dan zou ik het erg fijn vinden om met jou/jullie in contact te komen! En ohja hoe meer zielen hoe lager de prijs! Natuurlijk zijn andere oplossingen of suggesties ook welkom!

Yvonne

Voor de 2-daagse inca trail zijn altijd wel mensen te vinden en je zult nooit alleen lopen.
op exploreperu.nl kun je jezelf gewoon inschrijven en of er nu 1 of 16 mensen zich inschrijven, de tour gaat altijd door, en de prijs blijft altijd hetzelfde.

Andre, bedankt! Ik heb inderdaad meteen kunnen boeken!