Wij zijn op zoek naar personeel voor het komende winterseizoen (2011-2012) voor ons **Hotel garni Daniel **in Ischgl (Tirol, Oostenrijk).
**De functie:**Het betreft een allround functie waarbij je, samen met ons en een paar collega’s verantwoordelijke bent voor o.a. het ontbijt (voorbereiden, serveren en opruimen), onze hotelbar (ca. 2 a 3 keer per week in de avonduren) en het onderhouden van (een aantal) van de hotelkamers.
**Wat wij zoeken:**Wij zoeken gemotiveerd personeel die het hele seizoen (ca. van eind november tot begin mei) bij ons willen blijven, weten van aanpakken, flexibel inzetbaar zijn, de Engelse en Duitse taal beheersen (basis conversatie met onze gasten is noodzakelijk) en graag met gasten omgaan.
**Over ons:**Ons hotel is een middelgroot hotel dat door de familie en een paar aanvullende (vaste) personeelsleden wordt gerund. Wij hebben daardoor een informele sfeer binnen het hotel, zowel met onze gasten als met ons personeel. Het hotel ligt aan de voet van een schitterend skigebied en midden in het centrum van het bruisende dorp. Landeck ligt op ca. 30 km afstand en Innsbruck op ca. 80 km.
**Info:**Kijk ook eens op onze site www.hotel-daniel.at voor een indruk van ons hotel.
Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je cv (met foto) naar: hoteldaniel@hotmail.nl of reageer via dit forum.
Ik zie je oproep via dit forum. Omdat ik ruime ervaring heb binnen de hotellerie / receptie en Front Office vroeg ik mij af of jullie een allround job vacature hebben? Per wanneer zou deze beschikbaar zijn? Zou ik ook nog per januari kunnen starten tm einde seizoen april? Bovendien heb ik 1 seizoen skiles gegeven aan kids in Gerlos, dus dat zou ook een combi functie kunnen zijn.
Accommoatie heb ik eventueel in Landeck, mocht er geen kamer meer beschikbaar zijn in jullie hotel.
Ik hoop dat jullie nog steeds personeel zoeken. Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd. Laat ik mij even voorstellen. Ik ben Joris Krijgsman ik ben 18 jaar en ben net klaar met mijn vwo. Ik heb besloten niet meteen te gaan studeren maar een gap-year te nemen. Dit jaar wil de Wereld ontdekken en mijzelf ook wel op wat andere punten dat school ontwikkelen. Een tijd lang werken in een wintersportgebied lijkt me daarom ideaal.
Momenteel werk ik 5 dagen per week in 2 verschillende restaurants in de keuken. Ik vind dit hartstikke leuk en ik leer ook veel. Afgelopen jaar heb ik ook in een slager achter de toonbank gewerkt, en ik heb ook op kleine festivals achter de bar gestaan. Ik denk daarom dat ik door mijn horeca ervaring zeer geschikt ben voor het werk in een hotel.
Op het gebied van taal red ik mij ook. Zeker in het Engels, dat spreek ik vloeiend, ik heb namelijk een paar jaar in Engeland gewoond. Duits heb ik op de middelbare school gehad en dat zal wel weer boven komen drijven na wat oefening.
Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik hoop tot over een tijd;)
Groeten,
Joris