Leuke wintersport vacature gezocht 2015/2016

Al is het hartje zomer op het moment. Ben ik al een beetje aan het rondkijken naar vacatures voor het winterseizoen. Wil er vroeg bij zijn;)

Ik ben opzoek naar een leuke baan in het mooie Oostenrijk(sta ook open voor Scandinavische landen). In een leuk Hotel, pension of bar. Een baan waar je ook wel tijd hebt om zelf een dagje de piste op te kunnen. Het lijkt me super om dat een heel seizoen te doen. Voor degene die leuk enthousiast, sociaal, hard werkend personeel zoeken!

Ik ben van het mannelijke geslacht, 26 jaar, woonachtig in Utrecht. Ben vanaf halverwege september al beschikbaar. Stuur me een berichtje en misschien kunnen we wat moois voor elkaar betekenen.

Groet Daniel

Hoi Daniel,

Wij zetten momenteel weer een vacature uit voor het winterseizoen 2015/2016. Wellicht dat je hierin geïnteresseerd bent en je naar aanleiding van deze vacature ons jou cv en je motivatie wilt sturen.

Groet, Bart
Glemm Lodge
Saalbach-Hinterglemm

Hoi Bart,

Vorig jaar heb ik gereageerd op jullie vacature. En ook een ontmoeting met jullie gehad bij station Amersfoort. Ik ben nog steeds geïnteresseerd. De keuze viel jammer genoeg alleen niet op mij. Of jullie dan geïnteresseerd zijn weet ik niet.

Hoor graag van je?

Groet Daniel