Werk gezocht Oostenrijk - winterseizoen

Met ingang van nov. of dec. 2008 seizoenswerk gezocht,
bij voorkeur Tirol, Ischgl / Kappl of omgeving.
Ik woon in Oostenrijk, ben al in bezit van Sozialversicherungsnr. etc. en kan op zeer korte termijn langskomen voor een sollicitatiegesprek!

Ik ben vrouw, 24, heb werkervaring met o.a. (hotel)receptie / reserveringsafdeling, verkoop, administratie enz. maar sta ook open voor ander werk, bv. horeca.

Mijn kennis van het Duits (Oostenrijks :slywink: ) , Nederlands en Engels is goed, daarnaast ben ik klantvriendelijk en communicatief ingesteld en kan ik op de pc probleemloos met programma´s als MS Office en Protel werken.
Ik weet van aanpakken en ben inventief en snel van begrip, aanleren van nieuwe vaardigheden of veel fysiek werk is geen probleem!

Geen baan aanbieden als ski of snowboardleraar svp, mijn skiniveau is helaas bedroevend!

Stuur me gerust een berichtje als meer info, een CV, telefoonnr. of gesprek gewenst is!

Groeten BSAustria

Hallo,
Wij zoeken voor het komende winterseizoen nog hulp in de bediening voor onze hotelgasten.
U kan eens een kijkje nemen op onze homepage www.valluela.at en mocht u geinteresseerd gelieve dan nog eventjes kontakt op te nemen.

Met hartelijke groeten,
Familie van Aerde

Hallo BSAustria,

Wij zijn ook nog op zoek naar gezellig personeel voor aankomende winter. Ons landhuis Bad Hopfreben (www.bregenzerwald.org) ligt in Schoppernau in Vorarlberg. De werkzaamheden varieren van ontbijt verzorgen en schoonmaken tot koken en bardiensten draaien. Hiernaast blijft er genoeg (drie dagen!) toijd over om zelf de pistes onveilig te maken.
Wil je meer weten over het werk en de arbeidsvoorwaarden, dan hoor ik graag van je.
Groeten,
Michiel Kleijne