ik, Pascal, vlotte meid van bijna 23, zoekt een leuke job in Oostenrijk, Tirol, horeca, receptie etc etc…
Ben Nederland zat en ben toe aan iets nieuws een uitdaging.
Ik heb een diploma MBO Facilitaire Dienstverlening, 4 jaar werkervaring als security hostess.
Wie kan mij helpen aan info of misschien wel aan een baan??
Ik heb in het vorige winterseizoen in Tirol gewerkt. Wegens werk hier in Nederland kan ik het dit jaar niet meer doen maar ik ze zoeken nog wel een aantal mensen. Het gaat werk in een ski winkel en je zult voornamenlijk bezig zijn met het verhuren van ski’s en het verkopen van ski kleding. Als je interesse hebt stuur dan een mail. Misschien kan ik je in verbinding stellen met deze mensen.
hmm denk dat ik dan van de week maar eens langs het CWI ga… aangezien mijn contract afloopt en ik nog geen ander werk heb, zal ik toch daar langs moeten om eventuele uitkereing aan te vragen…
nou dat is toevallig jullie zoeken maar wij ook.
voor een gezellige apres ski bar/disco in tirol zoeken wij nog 2 personen voor achter de bar voor het aankomende seizoen 06/07
het gaat in dit geval om 1 meisje en 1 jongen met een leeftijd tussen de 20 en 25 jaar.
denk jij een heel seizoen lang te kunnen knallen te dansen gek te doen en toch nog een biertje te kunnen tappen dan ben jij diegene die we zoeken.
stuur terwijl je me belt op nummer 0627550813 even een foto naar [EMAIL=“a.boerstra@quicknet.nl”]a.boerstra@quicknet.nl en misschien kun jij dan op 15 december al beginnen.
weet je zeker dat je iets in O’rijk/tirol zoekt. Leuk hoor daar, maar als je open staat voor een andere lokatie, Franse Alpen, dan kan je ons (Chalet Beyond) contacten. Wij zoeken nog assistentie voor in de keuken, catering voor groepen in luxe chalets.
Je werkt in een team van 3 personen en hebt nauw contact met Nederlandse kroeg (La Grotte du Yeti) met nog een 5 bar mensen.
Hallo allemaal,
Wij zijn een Belgische familie en runnen een pension in Oostenrijk. We zijn nog op zoek naar een hulp in de bediening voor het komende winterseizoen. Ben je geïnteresseerd : schrijf dan een mailtje naar : [EMAIL=“valluela@vol.at”]valluela@vol.at. je kan ook al eens een kijkje nemen op onze homepage : http://www.valluela.at
Hallo allemaal,
Wij zijn een Belgische familie en runnen een pension in St.Gallenkirch/Montafon. Wij zijn nog op zoek naar personeel voor het komende winterseizoen. Geïnteresseerd, stuur dan vlug een mailtje naar [EMAIL=“valluela@vol.at”]valluela@vol.at.
Dringend werk gezocht voor mijn broer Sven. Hij is 24 jaar en wil in OOSTENRIJK, liefst Tirol aan de slag. Hoe kan je eigenlijk een job krijgen bij de liften? Of is dat enkel voor ‘einheimische’? In een skiwinkel werken is uiteraard ook een optie… Of hebben jullie zelf een :idea: ? Ik wacht vol ongeduld, :hihi:
Ik heb wel interesse in dit baantje, ik heb ervaring in het helpen van mensen in een sport winkel.
Zou graag willen werken in oostenrijk en dit lijkt me een leuke kans.
Voor onze skischool in Fügen/Hochfügen zoeken wij nog 2 skileraressen,het wel bekende anwarter is niet zo noodzakelijk en je skinivo hoeft ook niet overdreven goed te zijn.
Ben je beschikbaar vanaf half december t/m half april en wil je werken in een leuke skischool met een hecht en gezellig team zou ik graag van je horen.
Evt. vragen en sollicitatie: [EMAIL=“Jety1976@hotmail.com”]Jety1976@hotmail.com
hallo mijn naam is daniel hintjes wordt in okt. 22 jaar ben zojuist terug uit spanje heb daar gewerkt in Blanes bij het hollands patathuis en ben nu op zoek naar een nieuwe uitdaging voor het winterseizoenikzelf ben pas beginnend boarder dus leraar zit der niet in verder maakt mij het werk niet echt uit ben best veelzijdig en wil ik best wat aanleren heb een jaar geleden ook een tijdje in een bar gewerkt dit beviel me ook wel ik hoor graag van u
MVG
Daniel