Ik wil graag in Oostenrijk in het wintersport seizoen werken in de horeca, wie weet waar ik hier informatie/vacatures over kan vinden?
Hoi, oftewel Servus! Travel Active biedt ski- en snowboardwerk aan, maar dat is niet wat je zoekt. In de Telegraaf staat zo nu en dan wat en voor de rest kan je op het internet zoeken. www.alpen.startkabel.nl
oostenrijk.pagina.nl. Of op www.austria.start4all.com.
Op het internet is heel veel te vinden. Je kan ook via het internet in de plaats waar je zou willen werken hotels en restaurants enz. kunnen zoeken, dan open sollicitaties sturen. Wie niet waagt wie niet wint. Overigens kan je ook via websites als www.gastrojobs.at zoeken. Of via superpages.at.
Voor de rest weet ik niets meer. Ik zoek werk in Wenen, maar doe dit hoofdzakelijk nu via het internet en opensollicitaties.
Succes!
Groetjes,
Patricia
Bedankt Patricia, dit zijn heel wat tips, moet wel wat verder komen hiermee.
Succes met je eigen zoektocht.
Gr. Sunny
Er zijn sites op het internet die veel werk bieden in het buitenland, Oostenrijk is best wel in trek en dan kun je het beste kijken op
www.recrajob.nl
www.tourismjobzz.nl
ik hoop dat je hier mee uit de voeten kunt!
he patricia is er toevallig nog werk op het gebied van wintersport las een bericht van je
ik zoe ook werk voor in de winter heb geen ervaring!!! gewoon een vakantiebaan zoek ik!
Hallo dames en heren,
Ik zoek werk als snowboardleraar in oostenrijk! Heeft iemand van jullie een ideetje?
(heel seizoen)
Hoi,
Ik zoek voor mijn landgasthof(Tirol) iemand voor in de keuken(ook koken) en die achter de bar helpt.Het betreft een baan voor de maanden jan,febr,ma,jun,jul,aug,sept,dec dan wel eenvaste baan.Ben je in voor een uitdaging reageer dan.
In de kerstvakantie zou ik wel 3 weken vakantiewerk willen doen. Heb ej daar nog een plek voor?
[
quote=marcin;248293]Hoi,
Ik zoek voor mijn landgasthof(Tirol) iemand voor in de keuken(ook koken) en die achter de bar helpt.Het betreft een baan voor de maanden jan,febr,ma,jun,jul,aug,sept,dec dan wel eenvaste baan.Ben je in voor een uitdaging reageer dan.
[/quote]
Hee hallo!
Ik ga volgend jaar voor t hele winterseizoen in Oostenrijk werken. Nou was mijn vraag, wat kan ik het beste doen op het gebied: mobiele telefoon? Ik heb nu een abonnement maar dat heeft natuurlijk weinig zin als je een aantal maanden in het buitenland zit want dat betaal je maar alles wat je belt/smst valt buiten je bundel. Iemand tips/ideeën over wat ik het beste kan doen?
Gr Ellen