Ik ben een 24-jarige meid en ik zou graag achter mijn studies nl. komend winterseizoen 2011-2012 werken als receptioniste of in een restaurant, bar. Ik heb al ervaring opgedaan met Intersoc, ik heb al een 200-tal dagen vrijwillig meegewerkt in de functies tafeldienst, bar. Daarnaast werk ik ook al vele jaren in een pretpark waar ik het onthaal, ticketcontrole doe en heb ik ook al in een winkel gewerkt.
Weet iemand waar ik eventuele vacatures kan vinden?
Vacatures zou ik niet verwachten, wat internet betreft loopt oostenrijk naar mijn idee soms nog een beetje achter. Wat je het beste kunt doen is eerst uitzoeken in welk gebied je het liefste wilt werken en daarna gewoon naar elk restaurant, hotel en kroeg een solicitatie sturen. De meeste ondernemingen in deze dorpen zijn grotendeels afhankelijk van seizoenswerkers en hebben elk jaar veel nieuwe mensen nodig, heel moeilijk om een baan te vinden is het dus niet!
Verder kan ik wel eventueel helpen met de keuze voor het gebied maar dan moet je aangeven wat je ongeveer zoekt.
Zelf heb ik werk gevonden in Oostenrijk via het werkbedrijf van het UWV in Amersfoort.
De vorige week dinsdag zochten ze nog 300 mensen voor het winterseizoen.