Ik zoek werk in Oostenrijk, Tirol (winterseizoen)

Hoi,
Heb je al gekeken op de vacaturesite speciaal voor vakantiewerk in het buitenland ?
Kijk maar eens even: http://www.buitenland-werken.nl/Vakantiewerk-buitenland.html

gr. Vincent

Beste mevrouw/mijnheer,

Mijn naam is Anna Korporaal en ik ben op zoek naar een leuke tijdelijke baan in Tirol in de keuken en/of bediening. Ik wil graag beter leren skieen en voor mij zou dit een uitstekende manier zijn, om dit te kunnen combineren.

Mocht u nog enthousiaste mensen nodig hebben dan hoor ik dit graag van u. Ook de overige details zoals het salaris en verblijf en per wanneer u iemand zoekt: hoor ik graag spoedig van u!
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Anna Korporaal

Hey Maarten

Ik hwb je bericht gelezen ik heb wel interesse om in het buitenland te werken. Ik heb hiervoor 4 maanden in kroatie gewerkt maar ik wil nu graag in een ski gebied werken dat lijkt me geweldig. Ik hoop snel iets van je te horen je kan me bellen op 0623104578 of je kan me mailen [EMAIL=“pascalkamps@hotmail.com”]pascalkamps@hotmail.com

Groetjes Pascal

l

hallo, ik zag in een andere ad dat je wellicht interesse hebt in werken in een bar. een vriend van me zoekt nog bediening. het gaat om apres ski bar diele in zell am see,
als je interesse hebt kun je hem bereiken via
[EMAIL=“Hirschi.diele@gmail.com”]Hirschi.diele@gmail.com in het duits of engels solliciteren.
vriendelijke groeten, remco SNOW-E-MOTION

Hallo,

Ben misschien een beetje aan de late kant, maar zou het liefst zo snel mogelijk naar Oostenrijk gaan om daar te gaan werken. Is er iemand die mij op dit tijdstip aan een baantje daar kan helpen. Ik kijk uit naar reacties.

vr.gr.

Guus

hoi iedereen
ik ben op zoek naar werk in oosterijk ik werk mijn leven lang al achter de bar en wil heel graag in oosterijk werken en bar,hotel,disco ik heb wel van alles gedaan en begin en beetje de hoop te verliezen haha ik ben 22 en wil erheen om te werken ik hou van mijn vak ik spreek duits nederlands en engels vlooiend als iemand iets weet pleas call 0031644952757
of mail effen naar michael-kostermans@live.nl
heel graag tot snel Michael

Hallo allen,

We zijn nog op zoek naar iemand voor de bediening van onze hotelgasten tot half april. Heb je interesse en spreek je redelijk goed Duits, graag een emailtje aan hotel@valluela.at. Je kan alvast een kijkje nemen op onze homepage www.valluela.at
Hartelijke groetjes uit de bergen

Hoi Maarten,
Ik zou graag van je willen weten waar deze winkel precies is en wat voor dagen er gewerkt worden,
Zou je me iets meer informatie hier over kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groetjes Stephanie

www.wereldwerk.eu daar staan ook veel advertenties op van bedrijven, vnl horeca, die werknemers, vnl tussen 18 en 30 jaar, zoeken!!! in veel verschillende landen in europa :slight_smile:

Op www.hogastjob.com vind je ontelbaar veel vacatures, met hele goede voorwaarden bovendien!