Zoektocht baan in Oostenrijk.

Mijn naam is Annelies, woonachtig in Hongarije,

Het campingseizoen loopt op een eind, daardoor krijg ik de tijd om op zoek te gaan en mijn energie elders in te zetten.
Graag zou ik willen werken in een gemoedelijk Oostenrijks hotel.
Ben breed inzetbaar, en wil/hou ervan om samen met collega´s mee te helpen de gasten een aangenaam vakantie gevoel te bezorgen.

Heeft u, of weet iemand nog een hotel waar men personeel nodig heeft.

Uiteraard kan ik mijn CV en of aanvullende vragen van uw kant toesturen of beantwoorden.

Alvast dank voor eventuele reacties

Annelies

1 like

Beste annelies,
wij zoeken voor ons familiehotel in karinthie nog een leuke dame die de kamers en het hotel poetst overdag en savonds meehelpt in keuken en bediening… leuke afwisselnde job voor iemand die ervan houd het schoon achter te laten… interesse mail me… [EMAIL=“Rainsberghof@gmx.at”]Rainsberghof@gmx.at

HOTEL VALLÜLA***
Silvrettastrasse 258
A-6791 St .-Gallenkirch
Tel. 0043 (0)5557/62610
Fax 0043 (0)5557/626161
E-mail. : hotel@valluela.at
Homepage : http://www.valluela.at

Urig, gemütlich – klein und fein

Hallo Annelies,

We hebben je berichtje gelezen op het internet. Wij zoeken voor het komende winterseizoen nog een tweede persoon voor de bediening van onze gasten. Ons hotel bevindt zich in het Montafon. U kan eens een kijkje nemen op onze homepage hierboven vermeld.

We zoeken een vriendelijk iemand met redelijke kennis van de Duitse taal. We hebben ook veel Nederlanders en Belgen te gast.

Bij interesse gelieve een cv te sturen met foto per email.

Hartelijke groetjes,
Familie van Aerde Rita en Daniel

1 like

HOTEL VALLÜLA***
Silvrettastrasse 258
A-6791 St .-Gallenkirch
Tel. 0043 (0)5557/62610
Fax 0043 (0)5557/626161
E-mail. : hotel@valluela.at
Homepage : http://www.valluela.at

Urig, gemütlich – klein und fein

Hallo Lindy,

We hebben je berichtje gelezen op het internet. Wij zoeken voor het komende winterseizoen nog een tweede persoon voor de bediening van onze gasten. Ons hotel bevindt zich in het Montafon. U kan eens een kijkje nemen op onze homepage hierboven vermeld.

We zoeken een vriendelijk iemand met redelijke kennis van de Duitse taal. We hebben ook veel Nederlanders en Belgen te gast.

Bij interesse gelieve een cv te sturen met foto per email.

Hartelijke groetjes,
Familie van Aerde Rita en Daniel