Voor aankomende winter van 15 dec 2012 tot maart 2013 zoeken wij spontane mensen die in de kinderopvang kunnen werken en daarnaast ook skiles kunnen\mogen geven. (inclusief kost en inwoning)
Ons Hotel is een mooi 4 sterren Familie Hotel gelegen in Hinterglemm, leuk gezellig team van keuken, restaurant, receptie, schoonmaak tot kinderopvang.
Mocht je interesse hebben neem geheel vrijblijvend contact op: www.lengauerhof.at
Hallo,
ik ben een fervente wintersporter en heb deze winter wel wat tijd,
ik heb zowel het skieen als het snowboarden onder de knie,
kunt u mij eventueel wat meer info bezorgen,
groetjes,
Marc
Beste Marc,
Bedankt voor je reactie, wij zoeken allereerst iemand die van aanpakken weet en goed in een team kan werken aangezien het in de winterperiode hier erg druk is. Ons hotel is een familie hotel met een opvang voor de kids van 9:00 tot 20:00, voor de kinderopvang zoeken wij mensen die ten eerste goed met kinderen om kunnen gaan, de duitse taal beheersen en ook met de kids kan skieen\snowboarden! Als je nog geen ervaring hebt met kinderopvang bieden wij een korte opleiding aan (begin December) Wij zoeken mensen voor de periode van 15 December tot eind Maart.
Hallo,
Misschien ben ik wat vroeg, maar zelf wil ik graag komend winterseizoen 2013/2014 in een wintersportgebied gaan werken.
Ik heb diploma’s voor kinderopvang en onderwijsassistent en ik heb al enige jaren ervaring in de horeca (bar, bediening). Mijn Duits is nu nog matig maar ik ben van plan om dit in de komende maanden wat beter onder de knie te gaan krijgen. Mijn ski ervaringen zijn ook matig maar ook dat wil ik in de komende maanden gaan verbeteren door skilessen in Nederland te gaan nemen. Vroeger ben ik een aantal jaren op wintersport geweest, laatste jaren niet meer.
Als u interesse heeft of tips voor andere vacatures, hoor ik u graag!