ben een jongen van 23 jaar, heb al vijf jaar ervaring in de horeca als kok. voornl. in a la carte brasserie en eetcafés. ben een harde werker, werk graag en liefst nog veel.
graag zou ik wat internarionale contacten willen leggen en levenservaringen willen opdoen deze winter door werk te vinden in een skigebied ergens in europa. beschikbaar na afspraak voor werk in skigebied tijdens winter 2010-2011.
hoop hier iemand te treffen die me raad kan geven of in contact kan brengen met iemand die gekwalificeerd personeel zoekt.
We lazen net je berichtje. We hebben net een oproep geplaatst voor medewerkers in de winter. Wie weet is het iets voor jou? Hierbij nog even de tekst… Mocht je het iets vinden, dan horen we je graag en zijn we benieuwd naar je cv+foto!
groetjes, Frank & Emiek
Aangeboden: Superjob in Oostenrijk, topwintersport-gebied, Tirol
Wil jij komende winter 2010/2011 (aanvang december tot begin april) ons team komen versterken van ons gezellige hotel/pension Haus Tirol? Wij zijn op zoek naar enthousiaste, sportieve, zelfstandige medewerkers met horeca-ervaring. Geen 9 tot 5 mentaliteit, niet verlegen, harde werkers, met een fris voorkomen en basiskennis Duits.
Wij bieden jou de mogelijkheid om een onvergetelijke winter te beleven. Naast je werk (schoonmaak, bediening, keuken, bar) heb je voldoende tijd om je uit te leven op de pistes van het 3 na grootste skigebied ter wereld! Je krijgt van ons, naast een maandelijkse vergoeding, kost en inwoning en bovendien een skipas.
Lijkt je dit interessant? Kijk voor meer informatie op www.haustirol.net en stuur je cv met foto en motivatie naar info@haustirol.net. Mocht het na een persoonlijk gesprek van beide kanten klikken, dan zijn zowel jij als wij verzekerd van een fantastische tijd in Brixen im Thale!
ja, met twee zou leuker zijn.
alleen denk ik dat het moeilijk word om samen een job te vinden, ik weet het niet. al ervaring in de bergen?
ben je ook van belgië?
Ik ben van Oostende. Ik studeer nu in juni af en mijn plan is al jaren om na mijn studies een seizoen in de bergen door te brengen. Ik ga al jaren elke winter een weekje naar de bergen. Stuur mij mss een pm met uw email adres en dan kunnen we zo eens verder info uitwisselen.
Hj willem,
ikzelf was dit ook al een tijdje van plan.
ik ben 2 jaar gaan skiën en doe nu 5 jaar hotelschool.
mijn plan was om rond november/december te vertrekken naar frankrijk of zo. verhelle.rob@gmail.com
groetjes