Wij zoeken een geduldig typ, die ‘iets heeft met kinderen’. Voor een all-inclusive club, zoek ik een kinderbetreuer. Dat betekend dat je, gesitueerd in een groot hotel in het skigebied, de verantwoordelijkheid hebt over een aantal kinderen in de leeftijd van ca. 4-8 jaar. Je hebt een mooie (nieuwe) ruimte tot je beschikking met alles erop-en-eraan: tv met video, enorme spellenvoorraad en knutselmateriaal, ballenbak, matrassen etc. Het zijn kinderen die door de ouders worden gebracht omdat ze zelf ski-les hebben, of kids die zelf skiles hebben maar moe, geen zin, honger, heimwee, noem maar op. Je doet dat zes dagen per week, van tien tot vijf. Kost en inwoning vrij, je helpt mee in een leuk team (internationaal) en als je wilt, doe je mee met een animatieprogramma. Salaris ter bespreking maar ligt rond 600 euro per maand excl. kost en inwoning.
Hey
Ik heb interesse in dit bericht. Zelf heb ik 1 jaar opgepast op 3 kinderen. Ik ben steeds meer met kinderen op aan het trekken en vind het leuk om te doen.
Ik wil graag hier meer over weten.
Je kan me mailen op bloepje83@hotmail.com
Ik zou graag willen weten waar de werkplek is en voor welke periode het werk is. Ik heb pabo gedaan en ervaring opgedaan middels vervangingen. Ik werk erg graag met kinderen en met enthousiaste collega’s.
Hallo ik ben Myrddin, jongen van 19 jaar. Ik heb de afgelopen maanden(na het behalen van mijn Havodiploma) gewerkt als courier op een vier-sterren camping in Italie. Een groot deel van het werk bestond uit het organiseren van activiteiten voor kinderen, omdat het zomerseizoen is afgelopen zoek ik nu in het winterseizoen soortgelijk werk in een wintersportgebied. Het lijkt me leuk om de kinderen, terwijl hun ouders skien, een leuke tijd te bezorgen, spelletjes met ze te doen, of dingen voor ze te organiseren. Verder heb ik ook nog praktische ervaring omdat ik thuis twee kleine broertjes heb ( van 8 en 5 jaar) Ik ben uiteraard bereid een en ander toe te lichten in een gesprek. Graag hoor ik zo spoedig mogelijk iets van u, ik ben telefonisch bereikbaar (na half vijf, vanwege werk) op nr. 030-2 543195
Hallo, ik ben best wel geintreseerd in dit werk. Ik heb geen opleidingen gedaan met kinderen, maar heb wel een aantal jaren geholpen bij de jeugdvakantieweken in tiel. Hier was je bezig met kinderen tussen de zes en twaalf jaar. Kunnen jullie mij meer informatie toesturen naar het volgende emailadres: lajlawilson76@hotmail.com
Alvast bedankt