Ik ben nu sinds vrijdag in Buenos Aires en heb hier een simkaartje gekocht. Het is van Personal, heb helaas te laat te tips hier op het forum gelezen dat ik een Mobistar had moeten nemen… Maar als ik nu naar Nederland sms, komt mijn sms niet aan. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik kan zorgen dat mijn sms wel aan komt? Ik heb trouwens een Samsung galaxy s3 mini, dus er zit ‘gewoon’ 3G op. Sms’en naar een Argentijns nummer lukt overigens wel. Alvast bedankt! Janna
Hi Janna, ja Movistar is wel iets beter is mijn ervaring.
Kunnen de mensen in Nederland jou wel smssen? Want dat zou je dan eerst kunnen vragen en dan hun nummer opslaan.
Zoals je misschien weet bel je vanuit Nederland met een Nederlands nummer naar een Argentijns nummer met een 9 ertussen (bv 0054911…)
Met smssen moet je die er tussen uit laten.
Maar goed het kan ook aan Personal liggen. Ik kan wel gewoon met mijn Ned nummer naar een Arg nummer smssen en omgekeerd.
Maar ik moet je wel vermelden dat dat al een tijd terug is en ik nu vrijwel alleen Whatsapp gebruik…
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Zal dat eens vragen. Ik gebruik nu ook veel whatss app, maar als ik ergens geen wifi heb, is het ook wel pettig als ik kan smsen. Iig bedankt voornl je reactie