Zijn er mensen met reissuggesties om per camper vanaf Toronto naar Vancouver te reizen. Het liefst via Amerika [Wisconsin, Noord Dakota en Montana] Vanaf Montana Canada in naar British Columbia
G van der Tas
Heb Toronto - Vancouver twee keer gedaan. 2001 in april-mei en 2010 in october. Ben wel boven de grens met dat andere land gebleven.
Weet iemand een of twee bijzonder te bezoeken plekken,(countryside prairy) tussen Banf en Harrison hot springs? Ik ga in augustus.
Met personen auto dus tips voor leuke kleinschalige accomodatie ook geschikt voor tieners zijn zeer welkom.
Tussen Banff en Harrison Hot Springs ligt zo’n 750 km. Dat maakt het wel lastig om zo even twee geschikte plaatsen
te noemen. Heb je al een route in gedachten? Als je een bezoek plant aan H.H.S., verwacht er niet te veel van, veel soeps is het niet.
hallo een vraagje heb je de reis al gemaakt? ik ga namelijk volgend jaar eind april de zelfde reis maken en wil ook naar Amerika.
ik ga 27 dagen . groetjes Bianca
[SIZE=3]ja,twee keer inmiddels, Maar dus alleen door CANADA. Prachtige routes door Ontario, Saskatchewan, Manitoba, Alberta, B.C. Laat maar even horen als je wat wilt weten./SIZE]
goedemorgen Luongo, ja ik wil zoveel mogelijk weten wat mooi is, ik begin in Toronto en moet 27 dagen later in Vancouver de camper inleveren, ik mag ook naar Amerika maar ik denk dat daar de tijd te kort voor is. Wat ik wel eerst ga doen is een stukje naar het oosten om de watervallen te zien.
Wat ik mij ook afvraag is dat stukje oostkant ook de moeite waard is?weet jij dat
Misschien heb ik het mis maar ik denk dat ik wel een week nodig heb om in de omgeving van de westkust te zien… Vancouver=eiland walvissen… Rocky-Mointens
Ik hoop dat je mij wat informatie kunt geven
groetjes Bianca
Hoi, heb je een zg. wegbreng-special geboekt? Als je tijd hebt voordat je de camper haalt, zou je ook met de trein Niagara kunnen bezoeken.
Het is een leuke rit en het scheelt in je kilometers(of heb je geen limiet?) 27 Dagen lijkt heel wat, maar je zal zeker tijd te kort komen onderweg.
Ik weet niet of je nog geïnteresseerd bent maar wij hebben deze route in mei 2013 gedaan. Hier vind je ons verslag: http://michelly.nl/USA_2013/voorkant.htm
Elly