Peilingsopties uitbreiden?

FF iets anders,is er een mogelijkheid om de peilingsopties uit te breiden van 20 naar 25?
Bij sommige peilingsvragen zit ik dikwijls op mijn maximum,betreffende keuzemogelijkheden.
Graag reactie aub!
gegroet:georgessiam/Thailandteam.

Ik kan me goed voorstellen dat er een grens is getrokken bij 20 opties. Het lijkt me ook totaal niet overzichtelijk of zinnig om meer opties te hebben (zelfs in een populair forum als het Thailandforum). Als een klein aantal gebruikers zich over meer opties moet verdelen, wordt de uitslag zeer onrepresentatief.

Geen idee of de forumsoftware uitbreiding hiervan toelaat. Wellicht dat de Redactie dit kan beantwoorden?

Ik weet ook wel dat 20opties wel voldoende en overzichtelijk is voor een peiling,maar de mensen zeggen dikwijls:je hebt dit of je hebt dat vergeten bij te voegen bij de opties.(snap je het Jurjen?)
In iedergeval het was maar een vraag,ofdat er een mogelijk was om de opties uit te breiden.
Bedankt voor je reactie!!
georges.:chin:

We zijn allemaal mensen en kunnen best wel eens wat vergeten. Zolang het niet stemlijsten voor de verkiezingen zijn, is de schade gelukkig niet erg groot. :wink: