Peiling vd maand: Welk werelddeel bezoek jij dit jaar?

Wat zijn jouw reisplannen dit jaar? Welk werelddeel of werelddelen staan er op je reisagenda voor 2014?

Stem hierboven in de peiling (alleen desktopversie) en licht eventueel hieronder je keuze toe!

Wij gaan in juni/juli naar Canada. Dezelfde plannen als vorig jaar die wij helaas, door ziekte, hebben moeten annuleren.
We hebben erg heel veel zin in. Voor mij wordt het “terug zien” (ik heb 10 jaar in Vancouver gewoond) en voor mijn man een nieuw land ontdekken.

Ik ben dit jaar begonnen in Afrika (Egypte) en verder staat Europa (Rome, Macedonie, Kosovo) en Azie (Indonesie) op de planning. Wat ik dit najaar/deze winter ga doen weet ik nog niet, maar ik acht de kans groot dat het bij deze werelddelen blijft :wink:

Wederom Azië! Hongkong, Macau, Singapore en Bangkok

Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit waar ik eventueel naartoe zou trekken ,misschien dat ik op reis ga naar Azië?
Zou graag eens Thailand willen bezoeken,heb al veel possitieve reacties gehoord over dit magische land ! :slight_smile:

Ik ga in september en oktober eerst 2 weken naar Suriname en ga per ferry van Nieuw Nickerie naar Georgetown in Guyana en ga dan via Brazilië (o.a. Manaus Amazone) naar Venezuela en eindig in Colombia waar ik al 2 keer eerder ben geweest omdat het een fantastisch mooi land is.

Over twee weken Gambia, dus Afrika en daarna blijven we in Europa. Rondreis Oostenrijk, Slovenie, Italie met de motor midweekje Zwarte Woud en een stedentripje naar Istanbul. Goh wat een vooruitzicht nu ik het zo allemaal bij elkaar zie.

Voor mij alleen maar Europa dit jaar. Nog 1x naar Ierland voor mijn emigratie en daarna worden het bezoekjes aan Nederland.
Misschien volgend jaar een andere vakantiebestemming.

Weer Tibet. Ben ik dit jaar al geweest en ga er in het najaar weer heen.

Ik ga weer naar Cuba,vertrek as. zondag

Wederom naar het Godeneiland Bali! (voor het derde jaar)

Wij gaan dit jaar naar Ijsland. Ik droom er al 30 jaar van, het is er nooit van gekomen. Maar nu vertrekken we op 25 juni. Ik kijk er erg naar uit

Naar Thailand, voor de derde keer inmiddels! Deze keer gaan we 2 weken naar het noorden, en daarna nog een weekje strand. ‘We’ zijn mijn man mijn 2 tienerdochters en ik!

Ik zou heel graag dit jaar naar Afrika willen, het liefst “Safari-Afrika”.

Azië voor de derde keer, dit jaar Sri Lanka

Via Wereldwijzer app

Gewoon weer terug naar onze vaste plekjes en vrienden in Ecuador en Argentinie

Ik ga in september naar Zuid Afrika.Het is een 17dgs georganiseerde rondreis en dan nog 3 dagen verlenging in Kaapstad

Na afgelopen jaar naar Myanmar geweest te zijn wordt het dit jaar 5-6 weken de Oostzee–fietsroute

helaas stond het continent dat ik bezocht heb dit jaar er niet bij. Antarctica!