Peiling v/d dag: contact met het thuisfront

Hoe houd jij contact met het thuisfront? Af en toe telefoneren? Via e-mail? Of houd je een blog bij?

Ik maak een nieuwsbrief, die dan aan één gestuurd wordt, de rest van de namen vul ik in in het vakje BCC.
Margreet

Verschilt per keer… Tot nu toe is dit de tweede keer dat ik uitgebreid een blog bijhoud. Een paar nabije familieleden en vrienden mailen we soms nog extra. Sommige oudere familieleden doen we tussendoor een telefoontje. Op dit moment ook veel Skype-contact (ik mis die optie!) met het thuisfront.

Verhalen en foto’s via hyves en contact met skype.

hyves skype bellen sms email eigenlijk op de meeste manieren dus wel neem ik altijd een plaatselijke simcard om te bellen en of sms-en

groet dirk :chin:

Ben momenteel in Thailand,ik zou zeggen alles erop en eraan!Goed gevonden Anouk(peilingsvraag)groetjes;georgessiam.

Koop een locale sim kaart. sms het nummer aan de familie en vrienden.
Die bellen me regelamatig met skype.
Kosten zijn dan c.a €0,10 per minuut

Woon in Turkije. Dus telefoneren als het dringend is. Verder het goedkoopste is via skype contact houden als je toch thuis een internetverbinding heeft.Dus elke dag op skype.
gr.
Franka

E-mail, messenger en telefoon (vanuit Spanje met 1052 of 1051 erg goedkoop over de hele wereld bellen).

Een keer een mailtje of een telefoontje bij een telefooncel, daar moeten ze het maar mee doen. En als het meezit stuur ik nog een kaartje…

'k Heb thuis in Thailand een pc met webcam.
Op bepaalde dagen en uren is met de meeste familie afgesproken online te komen. Gratis en ziet elkaar ook nog.
MVG Frank

Wij sturen een paar keer een e-mail en wat smsjes.

Skypeeeeeeeeeee :smiley:

sms - email - reisverhaal, en voor dit komend jaar ga ik skype uit proberen omdat ik ook echt lang wegblijf

Niet, als er iets is weten zo ons wel te bereiken…

Ik bel alleen met mijn ouders.
Verder wil ik geen contact met de ‘buitenwereld’ als ik op vakantie ben… weg=weg

(Dit jaar ga ik voor het eerst een blog bijhouden, eens zien of dat bevalt)

.sms dat ik aangekomen ben
.bel met goekope kaart bij telefooncel
.chat met thuisfront
voornamelijk contact met m’n ouders

Mag het ook allemaal?! beetje afwisseling is wel leuk :stuck_out_tongue:

De belangrijkste mensen van te voren een webcam geven, dan weet je zeker dat je veel contact hebt :hihi:! En dan kun je mooi alles blijven volgen in Nederland. Verder veel e-mail en soms per telefoon.

Op vakantie wens ik zo min mogelijk contact te hebben met het thuisfront…voor extreem dringende gevallen kan men mijn normale mob.nummer bellen> koop voor het tweede mobieltje een lokale sim, maar dat nummer geef ik niet aan het thuisfront<<verder wens ik geen computer te zien,en het schokkende wereldnieuws wat in Nederland gebeurt interesseert me dan totaal niets,dat hoor/lees/zie ik wel als ik na 2 of 3 maanden weer terug ben.En in 20 jaar ben ik nog nooit lastig gevallen op vakantie, gelukkig…