Paspoort kwijt en moet terug naar nl

Hallo,

Ik heb echt een groot probleem en de Nederlandse ambassade is op dit moment gesloten die kan ik pas vanaf maandag bereiken, vandaar dit topic wie weet is er iemand die meer over dit onderwerp weet

Het zit zo, ik verblijf sinds september voor mijn studie in Istanbul, Turkije. A.s. donderdag 20 januari vlieg ik terug naar Nederland.
Ik ben mn spullen vast een beetje aan het ordenen en kom erachter dat ik geen flauw benul heb waar mijn paspoort is. Van de week heb ik hem nog opgeborgen in mijn la (waar ie altijd ligt) en hij is nu opeens weg. Hele huis doorgezocht maar geen resultaat IK BEN ECHT IN PANIEK!!!

ik heb wel hier in oktober een verblijfsvergunning gekregen (die ik met behulp van mn paspoort had aangevraagd) en dus bewijs dat ik wel met paspoort en visum het land in ben gekomen. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om met mijn ID kaart terug te gaan?
Achterop de ID kaart staat dat deze wel geldig is voor turkije.

Ik vraag me alleen af of dit een probleem is aangezien ik met paspoort het land in ben gekomen.
Ik vrees alleen dat ik in deze korte tijd, maandag is de ambassade pas weer bereikbaar!! een paspoort kan krijgen als dat nodig is

en ik ben ook zwaar blut wat ook echt genaaid is want snelle paspoortaanvraag is super duur

HELP WEET IEMAND MISSCHIEN IETS?

Terug op je İD kaart kan niet gezien je met je paspoort gekomen bent + een verlenging van het visum hebt gehad.
Je kunt maandag op de ambassade een noodpaspoort aanvragen.
Je kan ook een noodpaspoort aanvragen op een consulaat las ik via google. Even goed informeren dus…want dat zou je een reisje van ist naar ankara kunnen schelen…
Heeft de ambassade geen noodnummer trouwens ?

Ik zou ook ff googlen op de site van de nederlandse ambassade in ankara en kijk even op minbuza.nl

Succes en sterkte !