Ik ga eind deze maand voor drie weken naar Nepal. Mijn vraag is of ik pasfoto’s nodig heb als ik mijn visum op het vliegveld daar aanvraag.
Wie kan mijn vraag beantwoorden…BvD, Zelma
ja, ik denk dat je minstens 1 foto nodig hebt voor je visum bij aankomst in Kathmandu.
Ik neem altijd enkele foto’s mee naar Nepal.
Voor een trekkingpermit vragen ze 2 foto’s.
Okeee bedankt voor je reaktie
Hallo Zelma, volgens mij heb je deze niet nodig. MAAR pasfoto’s zou ik altijd een 2 stuks meenemen als ik jouw was. Je hebt wellicht nog wat oude pasfoto’s in een la liggen. Je weet nooit wanneer ze het aan je vragen voor documenten-permits-etc.
Thankssss doe ik
Je hebt ECHT wel een pasfoto nodig voor visum!!
> Hallo Zelma, volgens mij heb je deze niet nodig.
Die heb je ABSOLUUT wel nodig , op het visum formulier is er speciaal ruimte rechtsboven voor .
Het is wel handig om altijd een stuk of 4 pasfoto,s bij je te hebben , hoeven niet aan de voorwaarden van een pasfoto te voldoen die in Nederland gelden .
Ik heb nog een paar pasfoto’s op geduikeld … die neem ik dus gewoon mee.
Bedankt voor je reaktie.
Thankssss Sanghimala
Op her vliegveld van KTM kun je zelfs foto’s laten maken voor je visum. Ze zijn wel van slechte kwaliteit, en na een lange vlucht sta je meestal niet al te florissant op de foto
Je hebt zeer zeker wel een pasfoto nodig bij het aanvragen van je visum bij aankomst. Het snelste is het als je de foto’s meeneemt, maar mocht je ze vergeten, dan kun je ze ook ter plekke nog laten maken…