Party In Blanes

B) hello party people,…

Aangezien mijn vriendin en ik op 16 juli in de bus zitten naar la masia vroeg ik mij zo af wie er dan naast ons zit…

Ik zeg maar alvast:
Ik ben Annelies 17 jaar donker haar bruine ogen
Mijn vriendin Nienke ook 17, blond haar, blauwe ogen

kan niet misse!

cu there

Nou ik in iedergeval niet… haha
maar zie je vast nog wel in een van de disco’s… :smiley:
ik sta vanaf 14 juli t/m 1 aug. op camping EL pinar.
Kussss

Gaat er dan helemaal niemand rond 13 augustus… of is iedereen dan al weer aan het werk??

hejjjj

da whoesa crew is dan ook onderweg, alleen wij hebben onze eigen party bus :smiley: , camping la masia 14 dagen vanaf 16july in 2 sta caravans !

groetjes www.whoesa.nl

:stuck_out_tongue: ja dat wist ik al lieve schat! Heb al met jelle gekletst…wie ben jij dan alsk vragen mag???

groetjes! tot dan!

Annelies B)

13 augustus… Das laat. Dan ben ik lang weer thuis… :frowning:

dats heel mooi blanes_uno!! :smiley:

maar vertel eens iets over jezelf dan…anders kunnen we je niet herkenneren strakkies… :slight_smile:

btw, nemen jullie een teil mee, of wasbak?? :slight_smile:

kus Lies

stom stom stom
ik en codes en kleurtjes
nu lukt t wel denk ik
xxx ik :huh:

Ik zal me maar es fatsoenlijk voorstellen
nou… ik ben dus de reisgenote van enneleis (lies!), Nienke. Wij zijn van 16 t/m 26 juli in Blanes.
Ik heb r echt super veel zin in!!

Ik spreek jullie nog!
:lol: :smiley: xxx Nienke

HAHAHAHAHA!!! doos… :stuck_out_tongue: bodygards? hehe…best handig!
maarrre…mijn moeder vind datje je haar maar moet verfen…schrijf je verfen wel zo?? anyway…in een onker kleurtje ofzoow :lol:
ik ga trouwes ook me haar ver…kleuren! denk ik,…blond!!!neej grapje…iets donkerder…is wel goed he??

cu schattie!! kus Lies

jaja… mannelijke aandacht is nooit weg (al helemaal niet op vakantie)… Maar mn haar verven (zo schrijf je dat) Eh… doos… denk es ff na… ik ben blond… spanje… zeldzaam… :stuck_out_tongue:
Nou anyway… ik denk niet dat donker haar echt zou staan… blond is denk ik toch beter. (blonds have more fun… ;))

Nou mensen… weten jullie wat… ik laat t jullie bepalen: moet ik mn haar blond houden of donker verven???
(ik heb nu dus blond haar met een beetje slag erin, blauwe ogen…)
IT’S UP 2 YOU!!!

ben benieuwd :smiley:

xxx Nienke

BLOND HOUDEN :stuck_out_tongue:

Neej…gewoon verven…anders krijg jij meer aandacht dan ik :stuck_out_tongue: en als we nou allebei donker haar hebben dan ehm…dan ehm…najaaa…what ever…doe jij lekker wat je wil met je haar, maar waag het niet om er leuker uit te zien dan ik :rolleyes:

kuss!!!

lies

Er leuker uitzien dan jou?? never! :stuck_out_tongue:
Maareh… t bleekt daar toch in de zon… maar jah. eh… blond? weet niet… ik ga r binnenkort wel weer wat af laten halen… ff bijknippen. Zal wel kijken of ik r een kleurtje over gooi :slight_smile:
ik twijfel nog wel even door (suggesties zijn welkom!)

xx Nienke

heej, nienk…ik ben mijn haar aan het verven as we speak… :o

cooool he…?

weetje…mijn msn en hotmail doen het niet!!!

ik haaaaaat computers, maar goed, ik bel je vnaaf even…heb btw vet coole kaarsen gekocht…

doegiedoeg!!

kus Lies

neem je die kaarsjes mee naar blaes?:wink:
voro tijdens het… :smiley: haha

Wat zijn jullie romantisch! :wink:

hehehe ik ben wel romantisch :lol: :wink: :unsure:

ben vanaf 14juli tot 1aug in blanes en ben waarschijnlijk altijd te vinden in DeClap :smiley:

DeClap? mmm…klinkt wel lekker… B)
heb je een kaartje van blanes…?ik heb maar een kleintje met de sunset en…die ander erop… <_<

maarrem…ja…zie je daar dan he? je weet hoe we eruit zien…dus schreeuw maar gewoon :blink:

doeg doeg!

groetjes kusjes Lies

van wanneer tot wanneer blijve jullie in Blanezzz :unsure: :slight_smile: … wij (11’en, waarvan we er van 8 niet eens wisten dat ze gingen maar stomtoevallig in dezelfde bus/appartement zitten) van 6 t/m 16 augustus… in Lotus/Europa… is dat trouwens wat? want kon maar 3 foto’s checken op gogo tours site. 1e jaar voor ons in blanes, weten jullie nog wat discotheken aan te bevelen en waar je relaxt kunt eten enz.??! :smiley: check jullie daar,

Laatz,

NiecK