Paramaribo-Rio in 5 maanden

Beste reislustigen,
Mijn naam is Justin en ben 25 jaar. 13 november vlieg ik van Amsterdam naar Paramaribo, waarbij ik op 20 april weer terug vlieg vanaf Rio de Janeiro. Ik heb dus 5 maanden de tijd om van Paramaribo naar Rio te komen en eigenlijk is alles daartussen blanco. Ik heb een begin waar ik kan overnachten bij Stichting Unu Pikin en verder bekijk ik daar ter plekke waar ik een beetje heen kan en hoe. Wat ik het liefste wil is door de binnenlanden gaan. Verder ben ik zeer flexibel en is het ook afhankelijk wie of wat er op m’n padje kom, wat bepaald hoe ik ergens naartoe ga. Ik ben dus ook bereid om naar de omringende landen te gaan zoals Peru of Frans-Guyana of Bolivia enz. Zolang ik maar iets voor de 20e april in Rio de Janeiro ben. Het lijkt me leuk om met andere flexibele en avontuurlijke reizigers een stukje samen op te trekken die al tevreden zijn met een hangmat en wat voedsel en drinken. Of heb je advies of tips met betrekking tot overnachting, bijzondere plekken of welke vorm dan ook wat kan helpen, alles is welkom. Ik zit wel met een beperkt budget. Ik hoor het graag! Groetjes Justin

Hoi Justin, mocht je naar Frans-Guyana gaan dan is het bijwonen van een raketlancering de moeite waard. Via de website kun je informeren wanneer er een lancering is, die mag je vervolgens gratis bijwonen, inclusief busvervoer vanuit Cayenne. Past dus binnen elk budget :wink: Dit is de website: Centre Spatial Guyanais | Le site du Centre national d'études spatiales
Ook Ile du Salut daar is erg indrukwekkend.
Als je nog tijd hebt voor Guyana (12u met busjes vanuit Paramaribo), dan mag je Kaieteur niet overslaan!

groet,
Susan

hoi justin,
er zijn mogelijkheden zat
dolfijnen spotten, ralleighvallen, blanche marie vallen
een tipje als je rekening moet houden met j budget best well een vertrekkende tour kiezen
als je wilt weten welke vertrekkende tours er in de komende dagen zijn neem contact op mt my

Ha Justin,

als je de binnenlanden in wilt en het leuk vindt om zelf ter plekke eens in een kano te stappen, dan kan ik je Tio Boto aanraden. Kijk eens op www.tioboto.nl

Groet
Peter