Panorama route

Goedenavond,

Begin juni gaan wij naar Zuid-Afrika. We zouden graag de panorama route rijden maar vragen ons af of dat mogelijk is. We vertrekken namelijk vanuit Hazyview en moeten die dag eindigen in Johannesburg. Andere optie (andere dag) zou zijn starten in Johannesburg en eindigen in De Drakensbergen. We weten alleen niet of een van beide mogelijk is.

Hopelijk kan iemand ons helpen! Alvast bedankt.

de panaramaroute heb je zeker 1 dag voor nodig en meer niet. Hazyview naar Joburg kost een dag rijden. vanuit Joburg naar Drakensbergen. is een andere kant op. en daar kan het goed koud zijn in de winter dus dikke jas mee. ligt sneeuw daar. hoeveel is altijd afwachten natuurlijk. zet eerst op een rij wat jullie precies willen.

Hoi Annemieke,

Bedankt voor je reactie. We verblijven 2 weken in Zuid-Afrika. De accommodaties liggen al vast en we hebben een auto gehuurd (pakketreis).
Dag 1: aankomst in Johannesburg
Dag 2: Reizen naar Drakensberg
Dag 3: Drakensberg
Dag 4: Reizen naar Durban
Dag 5: Durban
Dag 6: Durban
Dag 7: Reizen naar St Lucia
Dag 8: Sint Lucia
Dag 9: Reizen naar Swaziland
Dag 10: Swaziland
Dag 11: Reizen naar Kruger Park/Hazyview
Dag 12: Kruger Park
Dag 13: Reizen naar Johannesburg
Dag 14: Johannesburg
Dag 15: Terugreis

Ergens die route willen we dus graag de panorama route rijden maar dit kan dus van Hazyview naar Johannesburg als we het goed begrijpen. Hoe weten we wanneer we op de panorama route zitten? Staan daar borden? Of is er een begin- en eindpunt dat je op je navigatie kunt instellen? Wederom alvast bedankt.

vanaf Graskop kan je de route rijden. google even voor een kaartje van de route. er staan geen bordjes met Panaramaroute zeker niet. en jammer 2 weken is erg kort jullie zitten veel in de auto.

hallo eefje
ik zou eerst het forum doorspitten daar kun je alle informatie uithalen ook kun evt voorbeeld reisroutes opzoeken
Durban zou ik alleen als tussenstop nemen om te overnachten
succes

Ik zou zeggen als jullie niet persé in Durban moeten zijn,
laat het helemaal vallen indien mogelijk!
Weinig of niets te beleven daar en het geeft over de hele
route wat meer rust!
12-13 dagen effectief is zowieso al erg kort voor de hele trip

succes

Klopt het is een hele rit van Drakensbergen naar St. Lucia, dus een overnachting buiten Durban is zeker goed om in te plannen, maar niet om daar lang te blijven . Ik zou die dagen gebruiken extra in St. Lucia of Kruger en zeker 1 dag voor de Panaramaroute.