ben net een week terug van een heerlijke vakantie naar Alanya.
Het was geweldig en ik heb nog best een beetje heimwee.
We verbleven in hotel Ergun, centrum Alanya, niet al te luxe maar wel gezellig etc.
Tegenover Ergun zat een eettent de Pandarosa.
Wij hebben er het er prima naar ons zin gehad maar via via horen we nogal rare dingen en ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die rotervaringen bij de Pandarosa hebben gehad.
Vorig jaar zijn wij met vrienden op vakantie naar Alanya geweest en hebben heel veel tijd doorgebracht in Panderosa. Wij vonden het heel gezellig. Maar ik begrijp wel dat er inmiddels wel wat personeelswijzigingen zijn. Wat voor rare dingen heb je gehoord dan?
Ik wil er toch nog wel eens naar terug gaan.
Hai Kate,
op een forum heb ik een nare roddel gehoord.( behalve dan het standaard versier gebeuren lol)
dat ze achter de bar een meisje verkracht zouden hebben.
wel zag ik dat dat al een jaar of 4 geleden was dus ik vroeg me af of er nog meer van dat soort nare verhalen de ronde gingen.
ik heb zelf nergens last van gehad, wel wat ongemakkelijke situaties maar dat weerhoudt me er niet van om er volgend jaar weer langs te gaan.
dus jij ook gewoon lekker doen!!
weet jij trouwens waar de panderosa online te bewonderen is? normaal keek ik altijd of er nog nieuwe foto’s bijgekomen waren maar volgens mij is de hele site uit de lucht??
groet,
Anne