Pakketje met typisch Nederlandse producten opsturen

Hallo allemaal,

Een goede vriendin van mij woont in Melbourne en over ongeveer 4 weken is ze jarig. Ik zou haar graag een cadeautje toesturen en zat te denken, aan een klein pakketje met echt Nederlandse producten, maar na even Googlen krijg ik het idee dat veel van de typische Nederlandse producten ook gewoon daar te koop zijn.

Misschien dat jullie een ander leuk idee hebben voor een cadeautje of weten welke producten echt moeilijk te krijgen zijn in Melbourne. En komen alle producten zonder problemen Australië binnen?

Groetjes Bianca

Hallo Bianca,

probeer de Nederlandse club in Melbourne eens. Het is de Abel Tasman Dutch Club. Hier de website met daarop een button voor contact. http://abeltasmandutchclub.com/ Er staat een e-mailadres op de website. Dat mag ik hier geloof ik niet kant en klaar plaatsen plaatsen maaar het is
info-apenstaartje-dutchclubabeltasman-punt-com. Streepjes etc even vervangen door @ en . :wink:

Vraag hen eens wat ze toch nog steeds missen.

Heel veel mag Australië in mits professioneel en luchtdicht verpakt. Dus geen drop in zelf gevulde puntzakken. Geen gevulde koeken in een zakje van de bakker enzovoorts. Kaas laten insealen.

Succes,

Willem

1 like