ANZAC koekjes in Nederland?

Zoals de titel al doet vermoeden, ben ik nieuwsgierig of deze ook in Nederland te verkrijgen zijn.

Iemand enig idee hiervan?

Hoi Zaan, nog niet gevonden. Wel recepten. Lijkt vrij simpel.

Jammer sinds enige maanden is Dutch Outback Shop (webshop, en winkel in Hoogvliet) gestopt, zij hadden allerlei producten uit Australië, ook biscuits en andere lekkere dingen…en inderdaad recepten genoeg te vinden op internet…

Ik denk dat het dan wel een van de recepten zal worden… Kan ook leuk zijn :wink:

Mocht je de originele willen, ik kan wel wat opsturen :slight_smile:

Heerlijk, maar volgens mij zijn ze bij aankomst dan een beetje oud. Verzendkosten zullen ook wel aanzienlijk zijn

Zaan, heb je al eens een oproep gedaan: ‘Wie brengt Anzac koekjes voor me mee’? Wie weet, iedere week een pakje. En als het even duurt, zo lang je ze maar op Anzac Day, 25 april, in huis hebt.

Ik kom in maart naar nederland, kan wel wat in m’n koffer doen. Kan vanaf daar sturen of ophalen in Meppel :slight_smile:

Nou Zaan, als dat geen mooi aanbod is. Heb je ze toch nog ruim voor Anzac Day :wink: En Ron, woon je in Cairns of in de buurt van Cairns?

Smithfield, da’s een buitenwijk 15km van het centrum.

Dat zou geweldig zijn, liefst beide varianten.

• Updated - - -

Pakje? Nee joh, die grote ronde verpakkingen van Coles :eten:

Hoi Zaan, ga eens een weekend naar Keulen of Berlijn: http://www.australiashoppingworld.de/ Anzac bisuits, TimTams, en nog heel veel meer. Is ook online shop. Ik woon in Duitsland, dus lage verzendkosten hierheen. Een van onze dochters woont in Alkmaar, komt half februari hierheen, die kan het dan weer meenemen zodat het bij je in de buurt is.
Maar het aanbod van Ron is natuurlijk ook niet te versmaden. Geef hem maar een fles Beerenburg voor de moeite. Daar is hij een liefhebber van:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=195664&p=1118644#post1118644

Groeten, fijne zondag verder.

En Ron, alvast een fijne Australia Day, dinsdag. Ontbijt in de community hall? Barbie on the beach? Paar XXXX erbij?

Lol er drinkt hier echt bijna niemand xxxx. Vergelijkbaar met goedkoop Lidl bier. Ga meer voor VB, Tooheys of Coopers. Heb nog geen plannen voor dinsdag. Zal wel lekker uitslapen zijn, familie ontbijt en de rest van de dag in t zwembad. Zal iets van 34 graden worden. Strand is leuk maar zwemmen tussen de boxed jellyfish is toch ietwat minder :stuck_out_tongue:

En how about the stinger nets? Zaan zal trouwens wel droolen over de foto.
Hier mijn vrouw, rechts vooraan tijdens onze laatste Australia Day in Muttama NSW

Zaan gaat niet droolen hoor, Zaan is meer van de choco variant. Mevrouw Zaan daarintegen… :biggrin:

Klopt, stinger nets houden idd stingers tegen, maar niet de Irukandji jellyfish. Liever geen risico. Weer zal iets minder zijn als voorspeldt. Vannacht 100mm regen gehad in slechts 2 uurtjes en meer onderweg :stuck_out_tongue:

http://www.bom.gov.au/products/IDR194.loop.shtml?looping=1&reloaded=0&topography=true&locations=true&range=true#skip

Ik zit precies midden in de crosshairs, 2km van de radar