Page; excursies en trips !!

Hallo,
binnenkort doen we Page aan in onze rondreis en daar is zeer veel te doen en te zien.
we zijn er namelijk 2 volle dagen maar weet iemand meer over deze trips of welke de mooiste, beste zijn nl;

1: Upper Antelope canyon
2. Waterhole Canyon
3. vermillion cliffs senic drive
4. smoky mountain route - tibet canyon - the kely grade drive
5. White pockets
6. Marble canyon
7. Alstrom point
8. stut horse point

hopelijk heeft iemand ervaring met één van deze plaatsen want er moeten keuzes worden gemaakt

groetjes.

Ik ben lang niet naar al die plaatsen geweest. De reden: Wij nemen het risico niet op de vaak ruwe dirtroads die je moet rijden met een huurauto. Ik zou zeker niet alleen naar White Pockets gaan. Alstrom Point is ook een dirtroad. Wat bedoel je met Vermillions scenic drive? House Rock Valley? Die hebben we wel gereden maar met een awd SUV. De omgeving van Marble Canyon is prachtig met Lees ferry, Navajo Bridges, Lone dell ranch, Balanced rock en mushroom rock. Ook rockhouses bij Cliffdwellers and vaak condors te zien onder Navajo bridge.
Als je dat nog niet eerder hebt gedaan zou ik zeker een halve dag besteden aan de Colorado raft www.raftthecanyon.com
Je mag tegenwoordig ook niet meer met de eigen auto naar wahweap Hoodoos maar Toadstool hoodoos zij gemakkelijk te bereiken vanaf deparkeerplaats. Kijk ook eens naar bezoeken aan Buckskin Gulch en Coyote Buttes south. (Weg naar de Wave, House Rock Valley rd.)
In Page is ook het Navajo Center bij de Trading Post.
Yeehaw

ik mis de horse shoe bend? :slight_smile:

In een andere post heb ik gelezen dat Dieter al eerder in Page geweest is.

1 like