Paardentrekking

Hallo allemaal,

Weet iemand misschien waar je in Argentinie een leuke, mooie paardentrekking kunt maken?

Graag jullie tips! & Alvast bedankt!

Groetjes Heleen

Hallo Heleen,

Argentinie = paardenland nummer uno. Je kunt hier in de Sierras de Córdoba paardrijdtochten maken van één dag tot één week, wat jij maar wilt.

Overigens kan paardrijden overal in dit land, toevallig organiseren wij het veel in Córdoba, maar in Salta of Mendoza en in het zuiden kun je ook eindeloze tochten maken.

Neem maar eens contact met mij op via een privé-bericht als je wilt dat ik iets moois in elkaar zet voor je.

groet,
Jan

Hoi Heleen,

Hoeveel uur cq dagen wil je er vooruit trekken?
Er zijn genoeg mogelijkheden…

Hier in Salta bv kan je zeker een (paar) mooie paardentrekking(s) maken…

Welke voor mij op het verlanglijstje staat is deze met start in Mendoza: http://www.solocabalgatas.com.ar/english/horseback_crossing_andes_option2.html

Maar… je moet de tijd er voor hebben … kost waarschijnlijk wat centjes en… veel rij ervaring…
(Mijn ervaring gaat eigenlijk niet veel verder dan op een paardje in de draaimolen…)

Volgens mij is het dezelfde tocht die Generaal Martin, een hele tijd geleden ook gemaakt heeft toen hij Chili wist te bevrijden van de Spanjaarden…

Dikke Saludos

Alex y Rijkje
San lorenzo (Salta)
www.lacasahernandez.com.ar

Goeie tip die van San Martin,

Als er iemand is die hem toevallig al gemaakt heeft hoor ik graag zijn of haar ervaringen…