Paardentrektocht

Hallo,

17 juni vertrek ik voor een paar maanden voor een rondreis in Argentinië en de omringende landen. Ik zou heel graag een trektocht te paard willen maken van een week door Argentinië of Chili. Wie heeft er al een mooie tocht gemaakt te paard en waar?

Groetjes Sabrina

Voor de duidelijkheid: ik heb geen trektocht per paard gemaakt. Maar wellicht kan ik je wel wijzen op een trektocht waartoe ik de mogelijkheid had, die erg bijzonder, intens en mooi was.

Dit betrof een trektocht per paard, te boeken in El Calefate, Argentinie (in de buurt van de Morenogletsjer), waar je over het bijna toendra-achtige landschap tussen de bergen rijdt, langs vossen en naar verluid soms zelfs puma’s, met ontzettend goede gidsen.

Wie weet een goed idee…:slight_smile:

Reisgenootje gezocht.

Ik ben gestopt met mijn studie en wil een aantal maanden weg uit Nederland. Ben zelf 23 jaar.

Het liefst wil ik het land (maakt niet zoveel uit welk land) verkennen per paard en zodoende een trektocht te paard maken door bijv. zuid frankrijk… midden in de natuur overnachten… zo primitief mogelijk.http://equilibreopreis.punt.nl (geinspireerd door deze website)

Ik hou gigantisch van de natuur en de dieren.
Ook zit ik te denken aan vrijwilligerswerk gaan doen het liefst met paarden d.m.v. natuurlijke lichaamstaal. (equi style)

Heeft iemand tips of zijn er mensen die ook zoiets willen doen of zoiets al gedaan hebben? (misz_s_lady@hotmail.com)