Overwinteren

Wij zijn een kleine koeriersdienst die een nieuwe service willen aanbieden.
Wij kunnen uw auto wegbrengen en ophalen voor u.

Ook natuurlijk inboedels caravans boten kunnen vervoerd worden voor een heel laag tarief ongeveer voor de helft dan een verhuisbedrijf!

De voordelen voor u zijn:

U kunt zelf met het vliegtuig zonder bagage,
Uw auto staat klaar op het vliegveld van uw keuze,
U rijdt in Spanje met uw eigen auto, dus u hoeft geen auto te huren.
Uw auto wordt weer opgehaald van het vliegveld en wordt gewassen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons.

Phillyhagen2000@hotmail.com

Goede keuze om te overwinteren in Spanje.
Wij zijn een jaar geleden, na pensionering ook gestart met overwinteren. Wij zijn naar de Costa Blanca gegaan. Het klimaat is daar goed. Volgens de WHO een van de gezondste plekken op aarde.
De punt op de kaart met moraira Javea, Denia, prachtige kust met nog mooie haventjes en oude binnenstadjes.
Huren kan je in de wintermaanden prima ter plekke doen. Als je een van die stadjes kiest zoek je een makelaars kantoor. Die zijn er maar genoeg. Vraag een woning of appartement voor 2 maanden voor de prijs die je er voor wil geven. Voor tussen €450 en € 600,-per maand is er genoeg te huur. Over het algemeen kun je er diezelfde middag nog in. Is dat niet het geval, dan kan je altijd nog voor één nacht een hotel overnachting nemen.
Als je daar bent kan je weer rondkijken voor de volgende keer dat je weer gaat.
Wij zijn meteen lid geworden van een Nederlandse club daar. Het lijkt wat oubollig maar het is een goede manier om de streek en gewoonten, goede restaurantjes, en contacten te hebben.
Wij gaan wekelijks mee met een wandelclub, en cultuur avond.
Wij zijn oktober en november geweest ook vorig jaar. Verder maart en april. Dit jaar gaan we februari en maart.
Tot heden bevalt het prima. We hebben steeds iets anders gehuurd.
Ik hoop dat het jullie ook goed bevalt.
Veel plezier

Om een echte zachte winter door te brengen moet je wel echt lager dan Alicante gaan. Kent iemand "La Manga del Mar Menor "? La Costa Calida. Het is nog weinig bekend, dus de prijzen zijn nog zacht. La Manga is een schiereiland van ongeveer 23 Km in de provincie Murcia, dicht bij Cartagene. Daar ben je wel echt vlak aan zee ! Ik heb de laatste winter in “La Manga” doorgebracht en ik kan jullie verzekeren ; het is een echt Eldorado van de levensgenieter ! Op 30 meter rechts van het appartement is de zee Menor en eveneens op 30 meter maar aan de linkse zijde is de Middelandse zee. De zee Menor heeft een warmere temperatuur en het niveau is vrij laag dus ideaal voor jonge kinderen. Er zijn talrijke mogelijkheden tot watersporten, golf, fietsen, paardrijden, enz … Zwembad met jacuzzi, subtropische tuinen. In de maand november kon ik me nog baden in de zee Menor. De zonsondergangen zijn magnifique met de weerspiegeling op de zee. Je vindt alle handels zaken van eerste behoeften zijn in de nabijheid. Voor diegene die eens wil proberen, zie de volgende blog ; www.winterinspanje.canalblog.com
Veel plezier te beleven !