Hier op Phuket, regen! we zijn gisterenavond aan gekomen is nog niet droog geweest en als ik naar buiten kijk gaat dat voorlopig ook niet gebeuren, lijkt wel avond!!!
Hallo,
Het is hier weer prachtig weer zonnetje en erg lekker. Ben blij dat het na anderhalve week slecht weer zo lekker is nu. Niets meer te zien van de overstrommingen hier. Misschien anders deze kant opkomen.
Hi,
Wij gaan volgende week richting Thailand, om vervolgens over twee weken Ko Tao en/of Koh Phangang te bezoeken. Nu zie ik op de verschillende weersvoorspellingen dat de komende tijd nog behoorlijk wisselvallig is op deze eilanden. Ik vroeg me alleen af in hoeverre dit te vergelijken is met wisselvalligheid hier in Nederland? Hoe zien de dagen er uit? Is het nu over het algemeen zonnig, bewolkt?
Mocht het nog ‘slecht’ weer zijn, dan kies ik er liever voor eerst de andere kustlijn op te zoeken ![]()
Alvast bedankt!
Hallo,
Zoals gisteren hadden we de hele dag super mooi weer zelfde als vandaag trouwens.
In de avond rond 19.00 uur brak het uit en begon het heel hard te regenen en dat heeft de hele avond geduurd. Zo blijf het hier de komende tijd ook dus af en toe een buitje en dat is het. Ik kijk dan op www.windguru.com daar ziet het er wel goed uit.
Hier op Phuket nu ook mooi weer, gisterenochtend is de regen weg getrokken en het is vandaag prachtig weer.Wat ik hoor is het ergste wel geweest.
Bedankt voor de info!
Ik probeer idd ook die weersites een beetje in de gaten te houden, maar er gaat niets boven inside information natuurlijk ![]()
Mocht het zo blijven dan zal ik toch vanuit Surat Thani eerst richting Koh Tao / Koh Phanghang gaan en daarna via Khao Sok naar de andere kant.
Zo’n flinke regenbui maakt het dan misschien ook wel weer wat koeler op de kamer ![]()
Hallo,
Vanmorgen is het weer begonnen met regenen met echt heftige onweer nu trekt het langzaam weer weg en klaart het weer wat op. Ik vind het tot nu toe wel meevallen zo hebben we gisterenavond niets gehad en was het de hele avond droog.
Ik moet zeggen dat ik het erg prettig vind dat jullie laten weten hoe het momenteel is in Thailand wat het weer betreft.
Ik begon hem al te knijpen voor onze reis in januari, maar mn vertrouwen begint alweer wat te stijgen zo haha.