Zonder erge vertraging is dit zeker te redden. Check-in balies van AirAsia sluiten normaal gesproken 45 minuten voor vertrek.
Bij aankomst in Bangkok moet je uiteraard wel eerst je bagage ophalen en opnieuw inchecken voor de vlucht naar Krabi, bagage wordt dus niet doorgelabeld naar de eindbestemming.
Our check-in counters are open two (2) hours before the scheduled flight departure time. The counters close forty-five (45) minutes before the scheduled flight departure time. Check-in deadlines may vary at different airports and for particular flights.
ik ga ongeveer hetzelfde doen maar ik moet eerst uur alleen op het vliegveld wachten en dan nog 2 uur samen met mijn vriend. Is er iets te doen op het vliegveld?
dat is goed te doen…ik heb het wel met kortere tussentijden nog goed gered… Binnenlandse vluchten kan je een kwartier voor vertrek nog boarden…(probeer het niet te vaak:)), kijk wel uit als je een buitenlandse vlucht hebt (bv naar KL) want dan moet je er eerder zijn…(dat ging dus bijna mis hehe)
Was dat Air Asia Tobias? Want die staan er om bekend dat ze 45 minuten voor vertrek sluiten, en dicht is dicht (hetzelfde personeel dat je incheckt doet ook de boarding, dus ze zijn zeker niet flexibel met de openingstijden).
jips…was air asia! wel in Kuala Lumpur…week geleden ofzo! Er kwam zelfs een vrouw uit Indonesie nog aanzetten toen het vliegtuig al aan het wegrijden was (3 min voor de officiele vertrektijd). Na een flinke huilbui mocht ze met koffer enal nog mee… Wij wisten ook niet wat we zagen haha! 45 min is volgens mij alleen voor internationale vluchten…de rest is 20 min voor tijd boarden…