overstappen op bali, 2,5uur genoeg?

Hallo allemaal,

wie kan me helpen? mijn reisgenoot vliegt samen met mij op bali, maar wil meteen door naar Sydney (Wegens omstandigheden). We landen om 14.22 met china airlines en de vlucht naar sydney vertrekt om 16.55. hoe groot is dit vliegveld? en is dit te halen? Alvast bedankt!

Vlieg je met dezelfde maatschappij verder? Wordt de bagage doorgelabeld? Zo niet, dan is het vrij krap.

Het vliegveld van Bali is niet heel groot. Maar wanneer je door de immigratie moet, je tas ophalen, door de douane en ruim op tijd weer moet inchecken voor een volgende vlucht dan zou ik op meer tijd rekenen. Zeker omdat de eerste vlucht vertraging kan hebben.

Ja sorry, geef niet genoeg informatie. We vliegen met china airlines op bali en zou dan met airasia doorvliegen. Ik denk dat hij dan wel door de douane en alles moet…

Dan moet je inderdaad door de douane.

Air Asia is vrij stipt, je moet echt minimaal 40 (of 45, zie website) voor vertrek inchecken anders mag je niet mee. Eigenlijk heb je dus geen 2 uur de tijd, maar 1.45 uur.

Ik zou een nachtje Bali doen. Als je je aansluiting onverhoopt mist ben je meer geld kwijt.

oke bedankt voor je hulp!