Overstap Singapore van 8 uur

Hoi.
Wij gaan naar australie met een tussenstop in Singapore van 8 uur.
Mijn vriend is die dag jarig en ik wou hem verrassen met een infinity pool, maar ik vind er geen om een dag te spenderen, enkel hotels en wij blijven niet slapen. Iemand een idee?

Is sentosa een aanrader om aan het strand te hangen voor enkel uren? Wij willen onze tijd gewoon uit het vliegveld en even genieten van Singapore voor een dag.
Nog aanraders? Lekker eten vinden we overal wellicht. Of zijn er ook hier aanraders. Wij houden van goed, maar ook van local.

Thx Robke

Geen idee of je ondertussen al daar geweest bent, maar een aanrader is zeker fietsen, en eten doe je in Chinatown op de Foodstraat.

Ja goede tips. Maar Sentosa is ook zeker niet mis, het Water Park

http://www.rwsentosa.com/language/en-US/Homepage/Attractions/AdventureCoveWaterpark

is een leuke openluchtvariant op Tikipad of Center Parcs pools bij ons. Vond alleen sommige glijbanen wat minder geschikt voor m’n Europese lichaamsbouw (1.85 m), Chinezen zijn gemiddeld gewoon ietsje korter :frowning:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

bedenk wel dat je een entre tax moet betalen als je van het vliegveld af gaat. Het vliegveld heeft een zwembad. misschien een optie?? en een gratis tour door de stad. ook kan je er even een douche pakken heerlijk even opfrissen

Kijk hier maar eens, staat precies waar je kan zwemmen op de luchthaven, kosten daarvan.
Waar je evt. een douche kan nemen of zelfs naar de film!

Beste allemaal
Bedankt voor de mails, maar ze waren idd te laat. We hebben onze plan getrokken en het was heerlijk!